Kjetil Lura Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Budweiser er utvannet lettøl. smaker utidig. Ja er enig i det, budweiser er vann med farge. Nei hansa eller ringnes går det på hos meg Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Budweiser er utvannet lettøl. smaker utidig. Ja er enig i det, budweiser er vann med farge. Nei hansa eller ringnes går det på hos meg Kor mange prosent alkohol er det i budweiser her i norge? `Kjøpte buds med 7% alkohol i usa. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Har drukket rusbrus med ca 7%, smakte like jævlig fordi. Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Budweiser smaker utvannet, % har ikke så mye å si, det er ølsmaken som er for svak. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Jaja eg syns den smaker bra eg. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Masse fra Usa jada. Jeg samler på Sølvdollar også Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Budweiser er jenteøl. Ringnes derimot, og masse europeiske ølsorter. Det er noe annet det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå