espkul Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Hei, har en dell XPS med s-pdif. Det eneste den har av utganger er 3,5 mm vanlig i tillegg til S video. I manualen står det at for å få digitallyd må man ha en "composite video adapter", S video. Den adapteren er ikke slik man setter rett i scarten, men ut fra S video utgangen til en fordeler med s video utgang og lyd. Man skal koble digital lydkabel fra den til recieveren for å få S PDIF, problemet er at jeg finner ikke adapteren noe sted, finner bare den med vanlige med scart på den ene siden. Jeg bruker ikke S video for bilde, da jeg har DVI til HDMI. Noen som vet hvor, og om det finnes andre måter å få digitallyd på? Lenke til kommentar
Brusfantomet Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Dell har en sånn sak som splitter opp fra TV ut kontakten, selve kontakten ser ut som en s-video med flere pinner, den deles opp i s-video, komostit og digital lyd, dette er eneste måte og få digil lyd fra den pcen (har en I9400 som er tvillingen til xps 1710, som jeg antar at der er du har) fikk ikke med den splitteren der, men forige gang jeg kjøpte pc, en gammel dell inspiron 8200. På den står det følgende: DS/N CN-044CTV-47110-231-2316 DP/N 044CTV|C/O CN|Rev A00 dette var fra en pc som ble bestil over fem år siden, om del lager den biten fortsat veit jeg ikke. Lenke til kommentar
espkul Skrevet 4. august 2007 Forfatter Del Skrevet 4. august 2007 Takk for svar! Jeg fikk ikke med den... dessverre. Håper jeg kan få bestilt den hos dell. Lenke til kommentar
espkul Skrevet 4. august 2007 Forfatter Del Skrevet 4. august 2007 http://accessories.euro.dell.com/sna/produ...1&sku=506-10012 Er det denne? Lenke til kommentar
Brusfantomet Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Mye mulig, men ser ikke noe bilde så jeg veit ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå