MrUrge Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 (endret) Hehe, ja, hva er det dummeste, morsomste, rareste og merkligste du har gjort mens du har vært drita? Moderator: Prøvde å søke etter ett sånt emne, men fant det ikke, så slett dette hvis det finnes. Endret 4. august 2007 av TobbelobbenQ Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Denne tråden handler om nettopp fylletabber. Underholdende. Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 4. august 2007 Forfatter Del Skrevet 4. august 2007 Ah, tusen takk.. Hehe Lenke til kommentar
athorb Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Den andre tråden dekker ikke det morsomste jeg har gjort drita: å se Ace Ventura. Den mest hysteriske 1,5 timen i hele mitt liv. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 oioi.. her er det mye å ta av.. Men jeg kan starte med en gang da jeg å en kompis fant ut at vegvesenet er lat om dagene, så vi skulle hjelpe dem litt.. Det endte med at vi hadde veltet 10 skilt eller noe og plassert dem rundt om kring.. Ellers.. hmm.. Fått en ''urkronsting'' (lokalt utrykk for en lestatianer) til å flashe west side tegnet mens han sa g unit.. Så har man mange syke danser ute å går.. huff.. kjenner fyllanervene melder seg på nytt i skrivende stund.. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Bruk den andre tråden dere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg