Leraand Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 (endret) Dette bildet tok jeg i Danmark denne sommeren. Brukte et kompaktkamera... Endret 4. august 2007 av Leraand Lenke til kommentar
kak Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Hm, her er det vel ikke skarpt noe sted? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Syntes skyggene var ganske skarpe jeg. Men så ser jeg egentlig ikke nødvendigheten for at noe skal være i fokus på et bilde som dette. Hadde solen vært i fokus tror jeg ikke jeg ville likt bildet. Slik som det var nå likte jeg det veldig godt, hadde en veldig rolig stemning som matchet musikken jeg hørte på (Enigma - Mea Culpa) Lenke til kommentar
buitre Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Bilde 1: Fin komposisjon og eksponering. Litt uskarpt. Bilde 2: Liker komposisjon, eksponering og farger meget godt. Det finns noen elementer til venstre i bildet( kan det være tårn eller kraner i et industriområde?) som ødelegger litt. Burde klones bort. På begge bilder ser man at bildekvaliteten ikke er optimal. Alt for små filer til å komme med mer utfyllende kommentarer ang. bildekvalitet. Lenke til kommentar
Leraand Skrevet 5. august 2007 Forfatter Del Skrevet 5. august 2007 Bilde kvaliteten er ikke optimal nei. Jeg bruker et kompaktkamera som en dårlig unskyldnig:) Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Om man er vant med et speilreflekskamera (noe jeg ikke aner om du er) kan det fort bli vanskeligere å få helt "kontrollen" på kompaktkameraer igjen Lenke til kommentar
turbokalle Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 (endret) Likte begge to veldig godt, men det første bildet har skjev horisont. Heller litt ned til venstre.. Rett på det i photoshop og bildet blir perfekt! EDIT: Bilde nr2 kan også med fordel rettes opp! Endret 5. august 2007 av turbokalle Lenke til kommentar
relsafus Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Bra motiver du har fanga der, bilde nr 1 hadde vært helt konge dersom korstrådene hadde vært mer i fokus. Men flotte farger og fine motviver /L Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå