owike Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 (endret) Hei!Jeg har en NAD C320BEE forsterker som jeg kjøpte hos Hi-fi klubben for omtrent 3 år siden, og når sant skal sies har jeg vært utrolig fornøyd med produket.Problemet: De siste månedene har jeg hørt en liten skurrelyd fra ene høytaleren uten å tenke så mye over det. Det kommer fra det éne diskantelementet. Nå gikk jeg inn for å feilsøke, og skifet først om høytalerkablene for å sjekke om det var høytalerne som var i ustand. Problemet flyttet seg da fort og gale over til neste høyttaler ) Ikke bra, så ok, da står jeg vel igjen med 2 mulige årsaker - svakheter i éne kabelen (lite sannsynlig) eller et eller annet galt ved det éne lyduttaket til forsterkeren. (Høyre uttak for å være nøyaktig)Noen som tror det er noe annet som er feil? Garantien er vel utløpt etter 3 år. Isåfall noe jeg kan fikse selv? Har basis/amatørkunnskaper om elektronikk da jeg har gått GK elektro. Endret 24. april 2018 av Uderzo anonymisert Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Garantien etter forbrukerkjøpsloven er 5 år så fremst produktet er ment å vare vesentlig lenger enn 2 år. Jeg skulle vel tro at en god forsterker er ment å vare vesentlig lenger enn 2 år. Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Ikke gøy å lese, har eslv kjøpe C320BEE. Håper min holder litt lengre. Jeg ville kontakter Hi-Fi Klubben og spurt hva slags rettigheter du har, og om de kan hjelpe deg med det. Hvis det ikke er gratis å fikse forsterkeren så kan de i alle fall hjelpe deg med å bestille deler dersom du vil gjøre det selv. Har du forresten lagt merke til at lyden i venstre kanal er litt høyere enn i høyre? Eller er det bare jeg som sitter litt nermere venstre høyttaler? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå