Bruker-93156 Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Beina trengte en strekk, så rasten ble lagt til elva. Nikon D50 Tokina 12-24mm f/4 * - Målet kan skimtes i det fjerne; som en usikker og tåkete drøm - * Nikon D50 Tokina 12-24mm f/4 Lenke til kommentar
Eplekakespising Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Flotte bilder! tror kanskje du har boosta saturation pittelitt for høyt på begge bildene, men det er kanskje bare min skjerm, hvem vet Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 4. august 2007 Forfatter Del Skrevet 4. august 2007 (endret) Flotte bilder! tror kanskje du har boosta saturation pittelitt for høyt på begge bildene, men det er kanskje bare min skjerm, hvem vet 9208213[/snapback] Nei, like jævlig her :!: Edit: På brobildet likte jeg at fargene kom godt fram i fremste del, og at rokken i bakgrunn var fargesløs, slik at det ikke blir motivet. Elvebildet ble kanskje litt for kraftig. Endret 4. august 2007 av Mr. Olsen Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Her syntes jeg du har fanget stemning mye bedre enn de andre du la inn i dag. Eneste som kanskje kan ha ødelagt litt fokus var at Elven bruste som den gjorde på det nederste bildet, da det tar litt fokus fra det du skrev over. Men veldig fine bilder Lenke til kommentar
Oracel Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Hm, har kameraet ditt virkelig eksponert på den måten der, eller har du brukt noen HDR triks? Synes rett og slett at bildene virker kunstige og lite livaktige. Spesielt legger jeg merke til "auraen" rundt tretoppene på det første bildet -- det tar seg rett og slett ikke ut. Jeg må blinke og dobbeltsjekke at det ikke er øynene mine det er noe galt med når jeg titter. Generelt tror jeg bildene dine var et godt utgangspunkt, men jeg synes du har avlivet motivet. Får en følelse av å se på et utstoppet dyr, eller en voksdukke, eller noe sånt. Ble kanskje litt krasst det her, men nå er jeg ærlig iallfall Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 5. august 2007 Forfatter Del Skrevet 5. august 2007 Hm, har kameraet ditt virkelig eksponert på den måten der, eller har du brukt noen HDR triks? Synes rett og slett at bildene virker kunstige og lite livaktige. Spesielt legger jeg merke til "auraen" rundt tretoppene på det første bildet -- det tar seg rett og slett ikke ut. Jeg må blinke og dobbeltsjekke at det ikke er øynene mine det er noe galt med når jeg titter. Generelt tror jeg bildene dine var et godt utgangspunkt, men jeg synes du har avlivet motivet. Får en følelse av å se på et utstoppet dyr, eller en voksdukke, eller noe sånt. Ble kanskje litt krasst det her, men nå er jeg ærlig iallfall 9209827[/snapback] Det er ofte slik med HDR Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå