ahlt Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Kjøpte meg en Zepto Znote 6014W her for noen dager siden. Maskinen funker bra den, men jeg glemte selvfølgelig å velge et trådløst nettverkskort til maskinen. Dermed sitter jeg her nå på en bærbar, koblet opp mot nett via en vanlig tp kabel. Jeg må derfor bestille meg et eget trådløst kort nå i ettertid. Men tanken på å må sette inn et eget kort i PCIA Express slot'n hver gang jeg skal koble meg på frister lite. Tenkte derfor jeg skulle kjøpe meg et internt kort. Noen som vet hvilke kort som passer disse modellene? Jeg har ikke skrudd mye pc før, men mener jeg skal klare å sette inn et kort selv. Om det da går ann å sette inn et trådløst nettverkskort selv på slike maskiner? Takker for alle svar... Lenke til kommentar
TimmyTom Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Dette kortet skulle passe fint: http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=66176 Dersom linken ikke kommer opp er det et MiniPci kort. Lenke til kommentar
ahlt Skrevet 5. august 2007 Forfatter Del Skrevet 5. august 2007 Takk skal du ha, akkurat det jeg lette etter: ) Lenke til kommentar
ahlt Skrevet 10. august 2007 Forfatter Del Skrevet 10. august 2007 Da har jeg fått tak i et slikt kort. Men noen som vet hvor jeg putter inn dette? Har åpnet opp de to mulighetene jeg har på undersiden av laptopen. Den ene var til ram brikkene, og den andre hardisken. Så hvor skal nettverkskortet være?;p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå