lohelle Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 (endret) Hadde en bekjent med sitt lille barn på besøk i dag for å prøve å ta noen bilder av nurket. Syns det ble helt OK (ble ca 100 bilder) Funket dette eller? Bilde 1 Bilde 2 Bilde 3 Bilde 4 Bilde 5 edit: kanskje ikke perfekt bakgrunn på de og litt mangel på øyekontakt.. Men likte de selv. Ok ikke minst så ble moren veldig fornøyd. Hun fikk med seg ca 100 bilder, så hun kan selv velge hvilke hun liker best. Endret 4. august 2007 av lohelle Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Det siste bildet der fanget virkelig oppmerksomheten min! Utrolig søt unge Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Du vet hva vi syns om mange bilder... Jaja, jeg skal gjøre unntak for dere gamle senile (Men ennå med teft i) fotografer. Jeg likte nr 4 best, da det viste et litt, om jeg får si, oppgitt uttrykk. Armene ligger ikke slik et barn vanligvis ville hatt de (Du vet høyt oppe, og gjør 12mm for trangt ) Beina gjør han også ganske "åpen" (Nei jeg tenner ikke på små barn), men han får meg til å tenke på da søsknene mine var så små, og man trillet ball til de når de satt med bena spredt. Stolen gjør det også ganske spennende, og ungen ser ut til å føle seg litt alene, og han ser ut som om han nettopp har funnet ut at han ikke kommer noen vei, han har ingen leker, og at han ikke kommer seg ned ved det første om han ikke sitter stille så gråskjegg bak kamera får tatt bildene sine. Lenke til kommentar
lohelle Skrevet 4. august 2007 Forfatter Del Skrevet 4. august 2007 (endret) Takk for kritikk! Mr. Olsen: Jeg har jo satt nummer under de slik at selv du skal klare å holde oversikt over bildene.. hehe Det var så mange noenlunde greie (men kanskje ingen spektaktulære?) bilder at jeg ikke klarte å bestemme meg for bare et bilde.. hehe Var litt vanskelig å få oppmerksomheten hans. Så stort sett bare på moren uansett hvor mye rare ting jeg prøvde på.. Det kan jo ha noe med at han er så ung at han ikke klarer å bedømme hvor lyder kommer fra.. kanskje? Uansett så var det ganske lærerikt. Veldig kjekt! Føler meg ikke klar til noen betalte jobber enda, så bekjente og slekt er gull. Nå for tiden får alle som blir fotografert med seg jpg filer av originalene sammen med noen utvalgte redigerte bilder. Jeg lærer og de får noen OK bilder forhåpentligvis. Når det er sagt så er det stort sett JEG som inviterer da, og ikke de som spør.. Endret 4. august 2007 av lohelle Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Jeg likte også nummer fire best. Søtt uttrykk på ungen og det gjør ikke noe at han ser litt utenfor kamera. Vil "klage" på en ting med de fleste bildene: husk at det er et barn, og naturlig måte å kikke på et så lite barn er nedover. Sikkert mange som er uenige her og man skal eksperimentere og blabla og være original - men det er nå engang sånn det er. Så du skal jo ikke stå rett ovenfor, men ta litt ovenfra og ned. PS: Tenk også litt over klærne på neste runde. Det enkle er det beste med sånne små barn Syns det ble litt mye forskjellig på disse bildene. Prøvde dere noe uten f. eks overdel? Ellers sitter jo det tekniske. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 (endret) Takk for kritikk! Mr. Olsen: Jeg har jo satt nummer under de slik at selv du skal klare å holde oversikt over bildene.. hehe Det var så mange noenlunde greie (men kanskje ingen spektaktulære?) bilder at jeg ikke klarte å bestemme meg for bare et bilde.. hehe 9208102[/snapback] Doh! Trodde det var for StåLe og gjengen skulle klare det jeg. Kjenner til følelsen av å ikke kunne bestemme seg over hvilke bilder som skal publiseres. Enten er alle crap eller så er alle knall... Kommer vel litt ann på dagsformen til kameraet. De har en sjel vet du EDIT: PS: Tenk også litt over klærne på neste runde. Det enkle er det beste med sånne små barn Syns det ble litt mye forskjellig på disse bildene. Prøvde dere noe uten f. eks overdel?Ellers sitter jo det tekniske. 9208143[/snapback] Ikke hør på henne, hun vil bare at et gratis-show :!: Hva med en bleie og hvitt dyreskinn (Og selvfølgelig hvit bakgrund? Eller svart dyreskinn og svart bakgrund? Endret 4. august 2007 av Mr. Olsen Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Nummer fire hadde et veldig barnslig preg over seg, men jeg må si jeg helst ville hatt nummer 5 på min vegg. Lenke til kommentar
lohelle Skrevet 4. august 2007 Forfatter Del Skrevet 4. august 2007 (endret) Tok en del bilder fra "gulvet" også. Var faktisk ikke så mange bilder "overfra" totalt sett.. Rakk forresten ikke å få tak i noen pene underlag til fotograferingen.. Fikk ca 15 minutter varsel! Om dere vil se flere bilder fra denne "photoshoot'en" så kan dere gå inn her. Er ikke alle der som er like bra (har ikke filtrert så mye), men en del var nok OK. Endret 4. august 2007 av lohelle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå