Cuneax Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2007 Takk! "Vigil" er nok en av de beste sporene, ja. Slutten på "Like Music" er vi tydeligvis enige om Men du som ofte bruker orkester og strykere i din musikk, hva syns du om strykerarrangementene på slutten av "Eos" og "What Happened?" Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Vel noen fa ord jeg kommer pa: episk, gammeldags, sj0en, melankolsk, fyldig og herlig Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2007 Nice. Jeg har lagt til flere lenker til anmeldelser i førsteposten Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 noen som vet om det er noen betydning bak strek-koden som er på så mange album? første gangen var vel på perdition city Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 noen som vet om det er noen betydning bak strek-koden som er på så mange album? første gangen var vel på perdition city Kunne vært Ulver i binært, omgjort til strekkode eller no.. Ikke vet jeg Lenke til kommentar
Shinganzer Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Det nye ULVER-albumet er elsk! Er det noen som har sett en eller annen form for videointervju med Ulver? Det hadde jeg likt å sett! Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 Det er et videointervju med Kristoffer Rygg og Tore Ylwizaker på ekstramaterialet til DVD-utgivelsen av filmen Lyckantropen. Jeg tror ikke DVD-en er til salgs lenger, men sjekk f.eks. denne lenken: http://www.aversionline.com/reviews/489/ Lenke til kommentar
Seian Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Mener å ha sett en ganske så ung Trickster G i form av langt, krøllete svart hår i et intervju der han vandrer rundt i en kirke og pjatter om det er riktig/galt å brenne kirker. Var særdeles dårlig kvalitet, så jeg så ikke fnugget. Skal visstnok finnes link i den parkerte Backstage-tråden. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Var et intervju med han i en black metal dokumentar.. Satan rir media eller det Sorte alvor tror jeg.. Lenke til kommentar
Seian Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Det stemmer. Noe sånt jeg mener å ha hatt det ifra. Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Var et intervju med han i en black metal dokumentar.. Satan rir media eller det Sorte alvor tror jeg.. Det stemmer. Intervjuet der Kristoffer går i en kirke er fra Det Sorte Alvor. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Merkelig. Det står at 8. oktober er offisiell utgivelsesdato på både cdon.com og platekompaniet.no (+ 9. oktober på amazon.co.uk) EDIT: Fikk nettopp en ny e-post: Hello everyone, this is Jester. We write to inform you that a first package is on the way, with the CDs and the t-shirts. The vinyl is delayed, there has been a fuck-up at the wax plant, unfortunately. It should reach us within a couple of weeks and we will forward it to you as soon as it gets here. Also we will ship the photos along with the vinyl, to make sure that they won't be folded. No extra P&P of course, this is our fault. We are truly sorry for this, and humbly ask you to keep the thugs on hold. The CDs and the t-shirts should be with you in a few days. Thank you for your patience. Noen som har fått "del 2"? Altså LP'en og bildene... Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2007 Nei, jeg har ikke fått det ennå. Lenke til kommentar
collet Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Musikkavisa Panorama.no gir albumet terningkast 5, med overskriften: "Hedensk kveldsmesse" Lenke til kommentar
collet Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Og en oppfordring fra en fan: Stem frem albumet! (Nederst på siden) Klikk HER for å stemme på "Shadows of the Sun". Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Nydelig plate, den fortjener intet mindre enn fem. Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 venter også på "del 2 " Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Godt fornøyd med morgengaven Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 http://blogs.guitarworld.com/metalkult/vid...kult-interview/ Intervju med Kriss om alt mulig. Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Woha, ikke dårlig. Interessant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå