Cuneax Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 (endret) Ulver - Shadows of the Sun Utgitt 8. oktober 2007 Sporliste 1. "Eos" – 5:05 2. "All the Love" – 3:42 3. "Like Music" – 3:30 4. "Vigil" – 4:27 5. "Shadows of the Sun" – 4:36 6. "Let the Children Go" – 3:50 7. "Solitude" – 3:53 8. "Funebre" – 4:26 9. "What Happened?" – 6:25 Kilde: http://www.roadrun.com/blabbermouth.net/ne...ewsitemID=78062 Flere som gleder seg? Ulver på MySpace Wikipedias artikkel om Shadows of the Sun Music Information Center Norways artikkel om albumet Anmeldelser ABC Nyheter 7 av 10 Avisa Nordland Apeshit Blabbermouth 8.5 av 10 Dagbladet Dagsavisen Kulturo 8 av 10 Music For the Rest of Us Oppland Arbeiderblad Panorama Plan B BBBBBB Progarchives Romerikes Blad Sea of Tranquility Sonic Frontier 8.0 av 10 Tønsbergs Blad Kjøpe albumet? ULVER SHADOWS OF THE SUN PRE-ORDER Standard deal: * Shadows of the sun CD * Shadows of the sun limited vinyl edition (with alternate front cover by our friend David D'Andrea) * Shadows of the sun T-shirt (black or faded black, sizes medium, large and extra large. Girlies are black in medium) * Autographed photo and stickers NOK 450 / EUR 57 / USD 79 + Postage Collector's deal: * As above, plus the 10" red vinyl edition of A quick fix of melancholy EP NOK 550 / EUR 70 / USD 97 + Postage Endret 17. mars 2008 av cun Lenke til kommentar
Kaospike Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 We feel it is our most personal record to date. Low-key, dark, and tragic. As we are. <3 Det er umulig å forestille seg hva de har kommet opp med denne gangen, men at det blir bra er det ikke noe tvil om. Så gleder meg stort ja! Lenke til kommentar
huf Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Gledar meg som ein ulv... For eit flott cover også. Uff. Kan nesten ikkje vente. In an interview with Music Information Centre Norway, Ulver member Tore Ylwizaker commented on the forthcoming album. He said it would be downplayed and inspired by chamber music in both style and crew. Ylwizaker also took a year off to study classical composers and composition techniques, while claiming to take a particular liking to Igor Stravinsky's The Firebird. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Åhåhåhå! Dette blir herlig! Gleder meg til å se hva de har funnet på nå. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 4. august 2007 Forfatter Del Skrevet 4. august 2007 For eit flott cover også. Uff. Kan nesten ikkje vente. 9207918[/snapback] Jepp, her er det i større versjon: In an interview with Music Information Centre Norway, Ulver member Tore Ylwizaker commented on the forthcoming album. He said it would be downplayed and inspired by chamber music in both style and crew. Ylwizaker also took a year off to study classical composers and composition techniques, while claiming to take a particular liking to Igor Stravinsky's The Firebird. 9207918[/snapback] Faktisk jeg som har skrevet det der Et bilde av bandet i forbindelse med det nye albumet: Sunn o))) noen? Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Dette er glimrende. Har ikke noe mer å si, jeg er satt ut. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Oppdaget dem nettopp,likte Kveldssanger veldig godt så spennende hvordan dette blir! Lenke til kommentar
Badering Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Woho. Ser frem til denne utgivelsen! Lenke til kommentar
Nimenoz Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Grisegleder meg:D Ulver er det beste norsk musikk har å tilby:) Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 5. august 2007 Forfatter Del Skrevet 5. august 2007 Jeg må si meg sterkt enig med følgende sitat: This makes every new release from Ulver interesting because you not only have to ask "is it good?" (with Ulver, that's a redundant question) but "what kind of music is it?" Kilde: http://www.jester-records.com/ulver/ulver.html Selv om jeg har visse anelser om hvordan det nye albumet kommer til å bli, har jeg samtidig ingen anelse Lenke til kommentar
sekt Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Ja det er spennende. Spesielt siden man ikke har en anelse hva det blir for noe. Satser på et ålreit album. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 I helvete for et fett cover. Gler meg som fæn! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Mich auch! Håpar vi får det her oppi Tromsø... Er litt teit å måtte mase på mor mi (kredittkort) kvar gong eg skal ha meg ein ny plate Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Ye Gods! dette blir legendarisk!! årets høydepunkt kommer i oktober<3 Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Ah ikke lenge til engang.. Gleder meg som en unge! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Håpar den får bedre lyd enn Blood Inside. *grøss* Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Dette blir jævlig bra. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Hm. Kjørt den eit par gonger no, men klarar ikkje heilt å bli enig med meg sjølv om dette er bra eller ikkje. Veldig anonymt spor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå