gustav Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Hei, har kjøpt meg en HP laserjet 2600N, som jeg har koblet til min trådløse router. Jeg prøver å kjøre utskrift fra min laptop som kjører Vista. Jeg får da beskjed om at den ikke får kontakt med printeren. Printeren er også koblet direkte til min stasjonære pc via usb, og der er det ikke problem med å kjøre utskrift. Jeg kjørte installasjonsprogramvaren fra HP, og underveis fant den helt greit printeren som lå i nettverket, så hva kan så være feil, når den i ettertid ikke får kontakt med printeren. Takker for alle svar Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Først og fremst, har du prøvd og pinge IP'en til skriveren? Lenke til kommentar
ranvik Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 dem fleste printer støtter kun usb eller lan (ikke begge 2 på enn gang) Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 dem fleste printer støtter kun usb eller lan (ikke begge 2 på enn gang) 9211988[/snapback] Vel, jeg har nå satt opp en del hundre nettverksskrivere i min tid og har ikke vært borti en skriver som ikke støtter usb og nettverk samtidig..... Lenke til kommentar
killkid Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Har samme problemet med at vista ikke finner skriveren.. Tror kansje det har me vista sin uferdige OS.. Mye mulig at skriveren ikke støtter Vista. Får nesten høre med hp du Lenke til kommentar
Lifa Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Jeg har akkurat samme problemet, pcen får ikke kontakt med skriveren og omvendt. Men jeg har en annen HP skriver (C6180) og bruker XP, ikke Vista. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå