best90 Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Hei. Nå har jeg akkurat vært i sverige og "hanstra" snus Det er nok til flere månder for meg. Hvordan skal jeg lagre snusen på best mulig måte? Hvor lenge holder de seg om de ligger i romtemperatur (u-åpna)? Lenke til kommentar
sollys Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Hei.Nå har jeg akkurat vært i sverige og "hanstra" snus Det er nok til flere månder for meg. Hvordan skal jeg lagre snusen på best mulig måte? Hvor lenge holder de seg om de ligger i romtemperatur (u-åpna)? 9207734[/snapback] I boden, der har jeg hatt mine siden før mai! Lenke til kommentar
best90 Skrevet 4. august 2007 Forfatter Del Skrevet 4. august 2007 Hei.Nå har jeg akkurat vært i sverige og "hanstra" snus Det er nok til flere månder for meg. Hvordan skal jeg lagre snusen på best mulig måte? Hvor lenge holder de seg om de ligger i romtemperatur (u-åpna)? 9207734[/snapback] I boden, der har jeg hatt mine siden før mai! 9207745[/snapback] Går det ut over smaken? Tørr? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Bruk kjøleskapet. Ligger den i romtemp. blir den tørr til slutt. Bruk denne tråden neste gang. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Legg dem i fryseren til du skal bruke de. Når en boks nærmer seg tom, tar du en ny og setter den i kjøleskapet en stund. På denne måten skal du visst ikke merke no særlig forskjell fra nyinnkjøpt. Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Legg dem i fryseren til du skal bruke de. Når en boks nærmer seg tom, tar du en ny og setter den i kjøleskapet en stund. På denne måten skal du visst ikke merke no særlig forskjell fra nyinnkjøpt. 9207860[/snapback] Har lagre snus i fryser før, funker kjempebra, da mister de ikke fuktigheten Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 De blir derimot fuktigere pga iskrystaller Men så lenge en har boksen åpen noen timer før bruk, fungerer det flott som fy det også. Lenke til kommentar
sollys Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 (endret) Hei.Nå har jeg akkurat vært i sverige og "hanstra" snus Det er nok til flere månder for meg. Hvordan skal jeg lagre snusen på best mulig måte? Hvor lenge holder de seg om de ligger i romtemperatur (u-åpna)? 9207734[/snapback] I boden, der har jeg hatt mine siden før mai! 9207745[/snapback] Går det ut over smaken? Tørr? 9207754[/snapback] Nei, det synes jeg ikke, dessuten svelger jeg ikke så mye snus, tørr blir de ikke heller, de er jo forseglet. Blir det helt krise etter ett år er det jo bare litt vann som må til.. men da er det vel bare en boks igjen allikavel, hehe Mye vann og fuktighetsbevarende middel i snus. Problemet med fryst snus er jo at all snusen blir krystallisert og dermed ødelagt, general blir vel som mudderet ettan.. Er kjedelig å også måtte ha den i kjøleskapet etterpå for å prøve å normalisere den igjen. Ikke minst tidtakende operasjon, jeg bare løper og henter meg snus når jeg vil ha. Endret 5. august 2007 av sollys Lenke til kommentar
Yanami Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Et lite minikjøleskap som du kan ha i bilen fungerer utmerket til lagring av snus. Frysing fungerer også veldig bra som nevnt tidligere i tråden. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Hva med en sånn til snusen for å unngå et sånt til tenna dine og i verste fall en slik en til deg selv. Neida. Bare pass på så det ikke fryser og så blir varmt igjen, så holder den seg nok levende så lenge du ikke åpner den og lar den leve. Følger det ikke med noen form for bruksanvisning til oppbevaring? Lenke til kommentar
sollys Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Hva med en sånn til snusen for å unngå et sånt til tenna dine og i verste fall en slik en til deg selv. Digger digger digger det Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Kan du ikke bare oppbevare alt i leppa? Holder lenge, det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå