Bone Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Heisann! Liker egentlig Wii Golf, fra Wii Sports.. og tenkte kanskje å gå til innkjøp av spillet, da det (burde) være en del bedre!? Noen som har noen kommentarer til dette? Takk, takK! Lenke til kommentar
Kakkoii Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 (endret) Har ikke testet dette, men som nevnt i en annen tråd liker jeg Pangya Golf (Super Swing Golf i USA) veldig godt. Tar litt tid å lære seg kontrollen, men når den sitter er det nært umulig å legge fra seg. Man kan velge å styre med vanlig knappetrykking som er mye enklere å lære, men det frarådes på det sterkeste - utrolig moro når man behersker wii-moten. Viser til diverse anmeldelser for detaljer, men kan si at selv om grafikken er anime og spillet inneholder enkelte morsomme spesialvåpen, er det meget realistisk! Wii-sports blekner sammenlignet. En videoanmeldelse: http://www.gametrailers.com/player/16332.html En bane: http://www.gametrailers.com/player/15672.html En del anmeldere synes motstanderen er for god, men jeg er uenig i dette. Er det noe moro å vinne alt med en gang da? Endret 4. august 2007 av Kakkoii Lenke til kommentar
Kakkoii Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Fant forresten samme sides anmeldelse av Tiger Woods... (Videoanmeldelse: http://www.gametrailers.com/player/18088.html ) Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Veldig godt fornøyd med spillet Liker du golf, er det absolutt et must! Har anmeldt det selv, ta gjerne en titt:Link Lenke til kommentar
MaxXRebo Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Jeg elsker golf, og kjøpte tiger woods med en gang det kom til wii. Det er ett helt konge spill hvis du liker golf, og kan ikke sammenlignes med wii sports golf, T. Woods er en mye mer kompleks opplevelse. + at man spiller på alle de kjente banene. Kan ikke anbefalle dette spillet sterkt nok! utrolig gøy å stå å svinge med wii-moten Lenke til kommentar
Bone Skrevet 4. august 2007 Forfatter Del Skrevet 4. august 2007 Hørtes bra ut! Jeg er ikke noe spesielt golf -interessert, men synes det var moro i Wii-sports og veive med Wii-moten! Tøft! ..godt å høre noen rene positive ord om et spill! Har liksom nesten ikke hørt eller sett noe om spillet, noe jeg egentlig syntes var litt merkelig! Takker for svar! Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Hørtes bra ut! Jeg er ikke noe spesielt golf -interessert, men synes det var moro i Wii-sports og veive med Wii-moten! Tøft! ..godt å høre noen rene positive ord om et spill! Har liksom nesten ikke hørt eller sett noe om spillet, noe jeg egentlig syntes var litt merkelig! Takker for svar! 9209727[/snapback] Jeg har spillet og det er kult! Spesielt med venner! Men det er litt lag med kontrolleren og var jeg deg ville jeg venta på Tiger 08 Lenke til kommentar
jingt Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Tiger Woods 08 er rett rundt hjørnet. Mitt tips er å vente Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 (endret) rart, jeg har aldri likt golf, men etter å ha prøvd wii sports fikk jeg lyst til å prøve det på ekte, så jeg får kjøpe tiger woods 08, Endret 6. august 2007 av gunfreak19 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Fikk tak i 07 for en billig penge så jeg kjøpte det, utrolig givende spill, jeg lå under med 2, så fikk jeg en par, så da lå jeg under med bare 1, så fikk jeg en chip in birdy fra 50 meter og vant hullet. det var skikkelgi OH, når man ser ballen trille sakte mot hullet og du står der på rommet med wiimote i hånde og roper på tven, GÅ IN FOR FAEN Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 en ting som har iritert meg litt, er at noen ganger "glipper" slaget mitt, uten grunn noe som gjør at slaget bare blir noen få meter. det har kosta meg minst 2 seiere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå