Gå til innhold

Tiger Woods -spill til Wii - Erfaringer?

Bone

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke testet dette, men som nevnt i en annen tråd liker jeg Pangya Golf (Super Swing Golf i USA) veldig godt.

Tar litt tid å lære seg kontrollen, men når den sitter er det nært umulig å legge fra seg. Man kan velge å styre med vanlig knappetrykking som er mye enklere å lære, men det frarådes på det sterkeste - utrolig moro når man behersker wii-moten.

Viser til diverse anmeldelser for detaljer, men kan si at selv om grafikken er anime og spillet inneholder enkelte morsomme spesialvåpen, er det meget realistisk!

Wii-sports blekner sammenlignet.

En videoanmeldelse: http://www.gametrailers.com/player/16332.html

En bane: http://www.gametrailers.com/player/15672.html

En del anmeldere synes motstanderen er for god, men jeg er uenig i dette. Er det noe moro å vinne alt med en gang da?

Endret av Kakkoii
Lenke til kommentar

Jeg elsker golf, og kjøpte tiger woods med en gang det kom til wii. Det er ett helt konge spill hvis du liker golf, og kan ikke sammenlignes med wii sports golf, T. Woods er en mye mer kompleks opplevelse. + at man spiller på alle de kjente banene. Kan ikke anbefalle dette spillet sterkt nok! utrolig gøy å stå å svinge med wii-moten :)

Lenke til kommentar

Hørtes bra ut! :)

Jeg er ikke noe spesielt golf -interessert, men synes det var moro i Wii-sports og veive med Wii-moten! :w00t:

Tøft! ..godt å høre noen rene positive ord om et spill!

Har liksom nesten ikke hørt eller sett noe om spillet, noe jeg egentlig syntes var litt merkelig!

Takker for svar! :)

Lenke til kommentar
Hørtes bra ut! :)

Jeg er ikke noe spesielt golf -interessert, men synes det var moro i Wii-sports og veive med Wii-moten! :w00t:

Tøft! ..godt å høre noen rene positive ord om et spill!

Har liksom nesten ikke hørt eller sett noe om spillet, noe jeg egentlig syntes var litt merkelig!

Takker for svar! :)

9209727[/snapback]

Jeg har spillet og det er kult! Spesielt med venner! Men det er litt lag med kontrolleren og var jeg deg ville jeg venta på Tiger 08

Lenke til kommentar

Fikk tak i 07 for en billig penge så jeg kjøpte det, utrolig givende spill,

jeg lå under med 2, så fikk jeg en par, så da lå jeg under med bare 1, så fikk jeg en chip in birdy fra 50 meter og vant hullet. det var skikkelgi OH, når man ser ballen trille sakte mot hullet og du står der på rommet med wiimote i hånde og roper på tven, GÅ IN FOR FAEN

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...