EinarEriksen Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Høyoppløst kamera, ripefritt glass og rustfritt stål. Sony Ericsson har slått ut håret. Les mer Lenke til kommentar
genser Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 (endret) Bare så folk ikke får overraskelsen først etter at de har kjøpt og betalt for mobilen: Ser verre ut på livebilder. Bortsett fra det er dette en mobil jeg synes er svært lekker, og som gir en helt grei dose mobil i fin innpakning. Synd med prisen selvfølgelig, men kommer vel gode tilbud på denne utover høsten.. Regner med totalkostnad på under 3000 kr i hvert fall. Endret 4. august 2007 av arehei Lenke til kommentar
tle Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Minner om om gode gamle SE T610. Som var en slage da den kom ut i markedet. Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Syntes det er sprøtt å bruke så mye penger på en slik telefon når p1i er bare 500kr dyrere med gps og symbian Lenke til kommentar
Ikke Her Lenger Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 (endret) Syntes det er sprøtt å bruke så mye penger på en slik telefon når p1i er bare 500kr dyrere med gps og symbian 9209436[/snapback] Er du sikker på dette? Edit: Stemmer delvis, ja. Den har ikke innebygget GPS-mottaker, men leveres med en ekstra GPS-mottaker og et navigasjonsprogram slik at du kan bruke den til bilnavigasjon ol. Men ja, jeg er også enig i sammenligningen mellom P1i og T650i. Likevel så sikter jo mobilene til to vitt forskjellige målgrupper, så jeg tviler ikke på at folk også vil kjøpe T650i. Men synd den skal være så dyr da Endret 4. august 2007 av Tinki Winki Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 (endret) Er det noen som vet hvor man får kjøpt den blå versjonen? Jeg ser bare utgaven i grønt i nettbutikkene. Liker den blå mye bedre.... Endret 4. august 2007 av Norse360 Lenke til kommentar
mortengutt Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Og hvor får man kjøpt denne i butikkene da i Osloområdet? INgen nettbutikker har fått den inn hvertfall Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Mine leverandører har ubekreftet 10/8 på denne her. Merkelig dette her noen ganger... ser ut som denne tråden/nyheten er 1 uke for tidlig. (hvis ikke noen har fått et lite antall da?) Lenke til kommentar
Zenit Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Hmm.. mineralglass. Jeg aner at spenningen stiger den dagen man mister telefonen i asfalten. Lenke til kommentar
mrfitness Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 tviler på at denne er i butikken , ingen har den + ingen i sverige eller e-bay heller står også stjerne på SE sine sider Lenke til kommentar
genser Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 tviler på at denne er i butikken , ingen har den + ingen i sverige eller e-bay hellerstår også stjerne på SE sine sider 9214369[/snapback] Det er langt fra første gang amobil treffer med en slik artikkel. Er vel heller unntaket at de faktisk treffer med tidspunktet. Ikke strålende reklame for lanseringsguiden. Lenke til kommentar
gadgetpro Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 irriterende at amobil gang på gang går på disse dumme ubekreftede datoene igjen.......denne er IKKE ute enda! Lenke til kommentar
olechrt Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Er det noen som vet hvor man får kjøpt den blå versjonen? Jeg ser bare utgaven i grønt i nettbutikkene. Liker den blå mye bedre.... 9209691[/snapback] Enig i der...venter på den blå utgaven... noen som vet når den kommer?? Lenke til kommentar
Reggy Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Hvor stor er skjermen på denne telefonen? Noen som vet? Lenke til kommentar
Pysj Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Hvor stor er skjermen på denne telefonen? Noen som vet? 9328093[/snapback] Skjermen er 1,9 tommer stor og har en oppløsning på 240 x 320 piksler Mer informasjon finner du på telefonens egen nettside: Link Lenke til kommentar
olechrt Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Ifølge SE skal den blå versjonen også være på vei ut til butikkene på lik linje med den grønne versjonen, men jeg har ikke sett den blå versjonen noe sted. Noen som vet hvor jeg får tak i den? Lenke til kommentar
jocke Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Ifølge SE skal den blå versjonen også være på vei ut til butikkene på lik linje med den grønne versjonen, men jeg har ikke sett den blå versjonen noe sted. Noen som vet hvor jeg får tak i den? 9350202[/snapback] Ditto. Valget står mellom P1i eller T650i, men ønsker i så fall blå versjon av T650i'en... Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Har ikke P1i og T650i en litt forskjellig målgruppe? Ser ikke helt vitsen med å sammenligne de. P1i er klart et bedre kjøp om man går etter funksjoner, businessting osv, mens T650i har bra kamera og kjører mer stil. På den annen side kanskje målgruppen er den samme. Jeg hadde også lyst på P1i helt til jeg faktisk prøvde den på elkjøp. Sånt keypad som P1i har er ikke for meg, og den var litt for...gigantisk for meg. Noen som har funnet noen sjapper hvor de har den enda? Netshoposlo.no sa i dag at de fremdeles ikke har noen bekreftet dato fra leverandør Lenke til kommentar
jocke Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Jeg ville egentlig ha T650i. Den var liten. Solid. 'Ripefritt' glass. Og tekniske spesifikasjoner var heller ikkje så ille. Men så, da den grønne versjonen av T650i'en kom, var den revet vekk fra samtlige butikker før man fikk kjøpt omtrent. Og så var det nesten en måned før de fikk den inn igjen. Ville helst ha den blå, så jeg kunne strekke meg selv til å vente litt. Men siden den aldri kom i butikkene, sendte jeg mail til flere nettbutikker, og ingen visste når den ville ankomme, eller om hvor mange de ville få. Tok derfor turen til Elkjøp, fikk holde P1i i hånda, teste litt, og dermed var det gjort. For å være en telefon med så masse 'innhold', er den verdt hver krone. Lite og nett er den også - spesielt mtp at det er en qwerty-mobil med touchscreen og WLAN og det som mer er. Tastaturet er en vanesak - har brukt den i 3 dager nå, og kan allerede skrive sms'er vel så fort som jeg kunne med min gammle. Kanskje de har forskjellige målgrupper, men jeg falt hvertfall pladask for P1i. Lenke til kommentar
docbilbo Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Kjempetøff liten sak.. Designet er knall og kvalitetsfølelsen er på topp. Det eneste jeg har å utsette på den etter å ha prøvd den i dag er at den virker forbausende treg. Tok bare en rask test innom noen menyvalg og prøvde meg litt å skrive meldinger, og det lagga faktisk litt. Kan jo være dette bare er en liten SW ting.. men ihvertfall noe jeg la godt merke til. Ellers har jeg vel ikke noe å utsette på den.. Et lite mobilsmykke mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg