SirHartge Skrevet 25. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2003 Hartge: får jeg kjøre bilen din til sverige? Uhm Har hatt på sommerfelgene nå, så den sporer ganske lett :-? Lenke til kommentar
tomcse Skrevet 25. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2003 frontkollisjoner??? håper det var slike dukker?? var morro med glatt kjøring... kunne ligge skikkelig bredt med bil for første gang.... eller... så bredt det går med framhjuls drift Har vært på glattkjøring i hele vinter jeg. Accord'en har til nå med sin fremhjulsdrift og ihjelspølte piggdekk klart å torpedere alle brøytekanter i bygda med kun noen riper og en liten bulk En gang ble jeg trekt ut av grøfta av en snøscooter Konklusjonen må være at det går ann å ligge atskillig bredt også med fremhjulsdrift! Kan for ordens skyld tilføye at det var ikke intensjonen å havne i snøen noen av gangene, men er det is på veiene så er det is på veiene... Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 26. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2003 Hartge: får jeg kjøre bilen din til sverige? Uhm Har hatt på sommerfelgene nå, så den sporer ganske lett :-? hehe jeg har hørt no rykter om at en rosahåret tøs og en fyr fra trondheim muligens joiner til sverige.. så det blir vel to biler.. Lenke til kommentar
Thomas :-) Skrevet 3. april 2003 Rapporter Del Skrevet 3. april 2003 Jeg bare heterofil HALLO! Adawen :oops: :oops: :oops: men går bra :smile: Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. april 2003 Rapporter Del Skrevet 3. april 2003 Jeg bare heterofil HALLO! Adawen :oops: :oops: :oops: men går bra :smile:WTF? Lenke til kommentar
miniPax Skrevet 10. april 2003 Rapporter Del Skrevet 10. april 2003 Hmm...kan jeg poste aldern osv på dama? Tells det? Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 3. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2003 jeg er her litt..eller, veldig sjelden da Lenke til kommentar
WildGirl Skrevet 6. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2003 Hey Jøss, lever denne tråden ennå? Lenke til kommentar
SciBirg Skrevet 10. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2003 Jeg er en dame på 30. 8) Så da var vi kommet opp i hvor mange? 3? 4? Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 10. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2003 Fa.en for en lame tråd. Det dukker alltid opp en "hvor mange jenter" tråd hver uke... Dette er forresten det moddene liker å kalle en telletråd. hvorfor har ikke den blitt stengt? Kan jeg få komme med et forslag til mod: Kan dere på lik linje med at dere stenger alle telletråder også stenge alle "hvem er jente", "Hvor mange jenter", "Kan jeg få bilde av forumets jenter", "hvem på forumet vil ligge meg meg"-tråder? Jeg er sikker på at det er flere som er enig med meg... Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 9. september 2008 Rapporter Del Skrevet 9. september 2008 Det har vel kommet en god del jenter i det siste... Bazukh, Aidskake, Nora91, darkness osv Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 9. september 2008 Rapporter Del Skrevet 9. september 2008 Det har vel kommet en god del jenter i det siste... Drit i å tjuvlutte utenfor vinduet til rommet mitt, a. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. september 2008 Rapporter Del Skrevet 9. september 2008 Det har vel kommet en god del jenter i det siste... Bazukh, Aidskake, Nora91, darkness osv 5 år!!!!!! Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 9. september 2008 Rapporter Del Skrevet 9. september 2008 Det har vel kommet en god del jenter i det siste... Bazukh, Aidskake, Nora91, darkness osv 5 år!!!!!! det er da fortsatt relevant tema. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. september 2008 Rapporter Del Skrevet 9. september 2008 det er da fortsatt relevant tema. Likestilling, minst 50 % registrerte jenter. You broke the law! Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 9. september 2008 Rapporter Del Skrevet 9. september 2008 tviler på at 50% er jenter men... Lenke til kommentar
bögfisk Skrevet 9. september 2008 Rapporter Del Skrevet 9. september 2008 skjer med alle bumpene i det siste da? Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 10. september 2008 Rapporter Del Skrevet 10. september 2008 litt morro å lese gjennom gamle tråder Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 10. september 2008 Rapporter Del Skrevet 10. september 2008 Så koselig med en tråd for jenter! Når hadde dere mensen sist a? suger max azz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå