Luke Lovegroove Skrevet 20. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2003 The girl og? Jaja... Ikke lett å være jente i mannsdominert selskap, men dere klarer dere. Dere fikk i alle fall ikke en post for dere selv. Morsomt å lese har det jaffal vært. Og Jimmy pop... Mr Universe? Nja... kan si meg enig der... Ligger jo til familien det... Hilsen Mr. World Lenke til kommentar
M-lady Skrevet 20. mars 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. mars 2003 ØØyyyy, du glemte meg ;( Beklager!!! :oops: 5 jenter! Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 20. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2003 adawen er vel innom en gang i blandt og? men hu poster kanskje ikke så mye.. oh! jeg har hatt glattkjøring! morro! Lenke til kommentar
Xell Skrevet 20. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2003 Også Milla... da er det 7 "identifiserte" Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 20. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2003 ye! 7! det magiske tall! hm. jah Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 20. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2003 ye! 7! det magiske tall! hm. jah sex er mitt magiske tall. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 20. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2003 Ha det gøy med PeNtA er mitt tall .' Hvorfor poster jeg i jente posten? Jeg kan sikkert være litt femi jeg også . nå går jeg. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 20. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2003 ye! 7! det magiske tall! hm. jah ha det gøy sammen er mitt magiske tall. lol alle gutenes magiske tall Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 20. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2003 mitt magiske tall er 45 ....... hihihi ... 45 ..... Førti-Fem! 7 er et 1337 tall! (The 7day theory!) Lenke til kommentar
molly Skrevet 20. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2003 M-lady : Tror du har glemt enda flere... Susanne stakk også innom denne posten tidligere en gang... så da er det jo ikke riktig så ille som det så ut for ved første øyekast Penta: Glattkjøring var _gøy_ lykke til med lappen!! molly Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 20. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2003 knekte armen på to dukker + tok livet av en :0 å jeg har lappen! "ska du gå me soil-rør opp gjennom dær??" Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 20. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2003 lagt merke at i denne posten for jenter er det mest guter.. vi greier ikkje å halde oss unna slikke pirrende tema ka? gutt sjøl her.. er det glattkjøring når eg tar lettsykkellappen? men, her var ganske få jenter ja.. kansje HW.no skulle starta kampanje for å fått dei med. sjøl om OT hadde blomstret opp då.. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 20. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2003 ye! 7! det magiske tall! hm. jah ha det gøy sammen er mitt magiske tall. 6 da. Lenke til kommentar
occasion Skrevet 24. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2003 Heh.. Jaja. Jente her ihvertfall. Sitter på irc 9/24 så da er det greit, jeg er her ofte såeh. *Håhå* Finner meg på Undernet - #hw.no Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 24. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2003 Jente her ihvertfall. Finner meg på Undernet - #hw.no Dette var nytt for meg! ..... da må vi ta en ny titt på antall "kvinner" i kanalen! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 24. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2003 Jente her ihvertfall. Finner meg på Undernet - #hw.no Dette var nytt for meg! ..... da må vi ta en ny titt på antall "kvinner" i kanalen! Ja nå må du passe på kem du kicker neste gang. You might kick a female Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 25. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2003 Jente her ihvertfall. Finner meg på Undernet - #hw.no Dette var nytt for meg! ..... da må vi ta en ny titt på antall "kvinner" i kanalen! Ja nå må du passe på kem du kicker neste gang. You might kick a female and we can't have that now can we? NO! hm.. 6 er ikke det magiske tall.. det er den magiske ting! 69 derimot er mitt magiske tall! btw: wohoo! ny hdd oppe å kjører! menjeg mangler en rund IDE-kabel og jeg som skal hente pakke på posten i dag fra microplex! hvorfor tenkte jeg ikke litt lenger? Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 25. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2003 knekte armen på to dukker + tok livet av en :0 å jeg har lappen! "ska du gå me soil-rør opp gjennom dær??" jeg hadde et par frontkollisjoner men jeg er veldigflink til å kjøre jeg lover!! Hartge: får jeg kjøre bilen din til sverige? Lenke til kommentar
Veritæs Skrevet 25. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2003 Jeg er kvinne på torsdager og fredager 8) ...resten av uken er jeg mann. Lenke til kommentar
HemiCuda Skrevet 25. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2003 knekte armen på to dukker + tok livet av en :0 å jeg har lappen! "ska du gå me soil-rør opp gjennom dær??" jeg hadde et par frontkollisjoner men jeg er veldigflink til å kjøre jeg lover!! Hartge: får jeg kjøre bilen din til sverige? frontkollisjoner??? håper det var slike dukker?? var morro med glatt kjøring... kunne ligge skikkelig bredt med bil for første gang.... eller... så bredt det går med framhjuls drift Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå