Gå til innhold

En tråd kun for jenter!


M-lady

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Ja jeg "snur meg etter" både pene damer og menn, men med pen mener jeg de som har utstråling.

 

Nei takk.

 

Jeg legger igjen mailadresse til sintbrus :oops:

 

Jeg er ikke bi/homofil, men alle føler en viss tiltrekning til begge kjønn. Graden av det er varierende, men alle føler det om så ubevisst. Overhetero folk fornekter denne tendensen... en slags homofobi. Stadig spøking om homofili kan tyde på en fasinasjon av det "forbudte" :D

Lenke til kommentar
Artig vending denne tråden har tatt?? He-he... :lol:  

 

Jeg er enig i hva Nisje Olm sier, men jeg syns også det virker som om gutter lider mer av homoforbi enn jenter! Stemmer dette? Og i så fall hvorfor?  :shrug:

 

veldig enig.. gutter er alltid så nærvøse for at folk skal tro at de synes en annen gutt ser bra ut.. kinda like:

meg: - hva synes du om han?

gutt: - æsj!! jeg er ikke homo heller da!! (OMFG! wHINE! stfu osv :wink: )

 

de tar helt av.. jeg tror det kan ha noe å si med at det er på en måte mer akseptert at jenter synes andre jenter er pene. det er få som reagerer med avsky hvis ei jente sier om ei annen: oh! hu hadde fin rompe!

 

sier en gutt det samme så får han kommentarer an marsj liksom! og blir halveis utstøtt fra kamerat gjengen! med mindre kameratene har litt vett i hodet da :wink:

Lenke til kommentar
veldig enig..  gutter er alltid så nærvøse for at folk skal tro at de synes en annen gutt ser bra ut.. kinda like:  

meg: - hva synes du om han?

gutt: - æsj!! jeg er ikke homo heller da!! (OMFG! wHINE! stfu osv  :wink: )

det som er så morsomt er at det er somregel de som er homo ... (eller hvartfall usikker på sin egen sexualitet)...

 

jeg synes B|Real er sexy jeg :yes::p ...

Lenke til kommentar
veldig enig..  gutter er alltid så nærvøse for at folk skal tro at de synes en annen gutt ser bra ut.. kinda like:  

meg: - hva synes du om han?

gutt: - æsj!! jeg er ikke homo heller da!! (OMFG! wHINE! stfu osv  :wink: )

det som er så morsomt er at det er somregel de som er homo ... (eller hvartfall usikker på sin egen sexualitet)...

 

veit! men de er så redde for at noen skal skjønne det at de nekter helt! og da blir det bare teit..

 

jeg synes B|Real er sexy jeg  :yes:  :p  ...

 

:yes:

Lenke til kommentar

veldig enig..  gutter er alltid så nærvøse for at folk skal tro at de synes en annen gutt ser bra ut.. kinda like:  

meg: - hva synes du om han?

gutt: - æsj!! jeg er ikke homo heller da!! (OMFG! wHINE! stfu osv  :wink: )

 

de tar helt av..  jeg tror det kan ha noe å si med at det er på en måte mer akseptert at jenter synes andre jenter er pene. det er få som reagerer med avsky hvis ei jente sier om ei annen: oh! hu hadde fin rompe!

Det har vel kanskje med det at "jentekoz" er mere tillatt i dagens samfunn, mens guttekoz er "fy, Fy" :shrug:

 

Penta&K-Dog: Hihi...vel... :shrug:

 

:wink:

Lenke til kommentar

sier en gutt det samme så får han kommentarer an marsj liksom! og blir halveis utstøtt fra kamerat gjengen! med mindre kameratene har litt vett i hodet da :wink:

 

Jeg kan garantere at jeg ikke hadde latt noe slikt gå ubemerket. Det får da være måte på. Jeg er ikke homofob, bare dem holder tissen sin lang unna meg.

Lenke til kommentar

veldig enig.. gutter er alltid så nærvøse for at folk skal tro at de synes en annen gutt ser bra ut.. kinda like:

meg: - hva synes du om han?

gutt: - æsj!! jeg er ikke homo heller da!! (OMFG! wHINE! stfu osv :wink: )

 

de tar helt av.. jeg tror det kan ha noe å si med at det er på en måte mer akseptert at jenter synes andre jenter er pene. det er få som reagerer med avsky hvis ei jente sier om ei annen: oh! hu hadde fin rompe!

Det har vel kanskje med det at "jentekoz" er mere tillatt i dagens samfunn, mens guttekoz er "fy, Fy" :shrug:

 

Jammen, hvem er det som har påvirka det da?!

Gutter det seffern. Gutter blåser seg alltid opp og forteller hvor (fyll her inn et dårlig uttrykk for opphissende) det er å se "jentekosing" generellt, men med en gang de ser to gutter som gjør noe så enkelt som å klemme hverandre dåner de nesten og er sikre på at de er homo.

(Med mindre de tilfeldigvis akkurat har plassert en fotball i motstanderens mål da..)

Så om kanskje dere av hankjønn ikke alltid _må_ hyle høyest kan det godt hende dere snart får lov til å klemme vennene deres uten at noen tror dere er homo :wink:

 

digresjon: litt av en debatt dette har utviklet seg til M-lady :)

 

molly

Lenke til kommentar
ei jente sier om ei annen: oh! hu hadde fin rompe!

 

:woot: Slikt liker jeg :woot:

 

Men hvor lenge er dette kuult da? Hva med når dama di begynner å snu seg etter andre damer? Er det ikke verre å miste dama si for en annen dame enn for en annen fyr? :shrug:

 

...ettersom denne diskusjonen er langt ute på tynn is allerede... :lol:

Lenke til kommentar
ei jente sier om ei annen: oh! hu hadde fin rompe!

 

:woot: Slikt liker jeg :woot:

 

Men hvor lenge er dette kuult da? Hva med når dama di begynner å snu seg etter andre damer? Er det ikke verre å miste dama si for en annen dame enn for en annen fyr? :shrug:

 

...ettersom denne diskusjonen er langt ute på tynn is allerede... :lol:

 

Da fantaserer vi bare om hva de gjør :lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...