Gå til innhold

En tråd kun for jenter!


M-lady

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva er da trikset for å få med flere jenter?? Kanskje alle gutta skulle legge ut bilder av seg selv i bar overkropp?  :D  

Eller; hvem kan finne det peneste bildet av Clooney/Pitt???  

 

Kan hende jeg er rar, men min erfaring med datanerder sier meg at det vil være et bedre trekk med Clooney og Pitt en alle forumbrukere av hankjønn i bar overkropp :)

 

molly

Lenke til kommentar

Kan hende jeg er rar, men min erfaring med datanerder sier meg at det vil være et bedre trekk med Clooney og Pitt en alle forumbrukere av hankjønn i bar overkropp   :)  

 

molly

Huff og huff... Så naive dere jenter er... :roll:

 

Dere vet ingenting om en datanerds kroppsbygning! :grumpy:

 

Vi har alle flotte, sexye og velbygde kropper!! Ikke sant, folks? :yes:

Lenke til kommentar

Huff og huff... Så naive dere jenter er...  :roll:  

 

Dere vet ingenting om en datanerds kroppsbygning! :grumpy:  

 

Vi har alle flotte, sexye og velbygde kropper!! Ikke sant, folks? :yes:

 

vell.. de jentene som har vært på store gatheringer o.l. har vel fått med seg åssen en datanerd vanligvis ser ut.. eller.. det finnes jo forskjellige.. man har de som er feite og vagger avgårde, man har de tynne som går litt hengslete kinda og så har man de midt i mellom.. som kan se ganske bra ut :yes:

 

og så har man jo de som trener og passer like bra på kroppen som på pcen.. men jeg trokke det er like mange av de som av de andre :p

 

vi vet ikke alt.. men noe må vi da ha fått med oss?

Lenke til kommentar

Kan hende jeg er rar, men min erfaring med datanerder sier meg at det vil være et bedre trekk med Clooney og Pitt en alle forumbrukere av hankjønn i bar overkropp :)

 

molly

Huff og huff... Så naive dere jenter er... :roll:

 

Dere vet ingenting om en datanerds kroppsbygning! :grumpy:

 

Vi har alle flotte, sexye og velbygde kropper!! Ikke sant, folks? :yes:

True, true.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg har integrert Anima, vel nesten... derfor vil jeg bare spørre om følgende: 8)

 

Clooney/ Pitt... skjønner ikke hvorfor alle damer blir helt mo i knærne av de, samme ting når gutta blir hormonmongoer når de ser Pam Anderson eller Carmen Elektra. URK alle har til felles et blikk som er helt tomt og personligheten til en glassmanet, ansiktene er symmetrisk og ja det beviser bra gener/ forplantningsevne osv. Hva er det som er så tiltrekkende ved disse airheadsa?

Lenke til kommentar
Jeg har integrert Anima, vel nesten...   derfor vil jeg bare spørre om følgende: 8)  

 

Clooney/ Pitt... skjønner ikke hvorfor alle damer blir helt mo i knærne av de, samme ting når gutta blir hormonmongoer når de ser Pam Anderson eller Carmen Elektra. URK alle har til felles et blikk som er helt tomt og personligheten til en glassmanet, ansiktene er symmetrisk og ja det beviser bra gener/ forplantningsevne osv. Hva er det som er så tiltrekkende ved disse airheadsa?

 

Kom ikke her og si at du ikke snur deg etter pene damer/menn? Jeg tror det er noe som ligger innebygget i mennesket at man leter etter ting som man mener er pent. Være seg mennesker, dyr, klær eller leiligheter... Selv er jeg på leilighetsjakt nå, og det første man legger merke til er jo utseendet!! Først når man blir kjent med leiligheten vet man hvordan ...soilrørene fungerer... :lol:

 

George Clooney og Brad Pitt kan, på gode dager, få knesålene mine til å skjelve og ordene til å krølle seg i munnen min. Har ingen god forklaring på hvorfor. Det er det samme med valper...!!? :D

Lenke til kommentar
Jeg har integrert Anima, vel nesten... derfor vil jeg bare spørre om følgende: 8)

 

Clooney/ Pitt... skjønner ikke hvorfor alle damer blir helt mo i knærne av de, samme ting når gutta blir hormonmongoer når de ser Pam Anderson eller Carmen Elektra. URK alle har til felles et blikk som er helt tomt og personligheten til en glassmanet, ansiktene er symmetrisk og ja det beviser bra gener/ forplantningsevne osv. Hva er det som er så tiltrekkende ved disse airheadsa?

 

Kom ikke her og si at du ikke snur deg etter pene damer/menn? Jeg tror det er noe som ligger innebygget i mennesket at man leter etter ting som man mener er pent. Være seg mennesker, dyr, klær eller leiligheter... Selv er jeg på leilighetsjakt nå, og det første man legger merke til er jo utseendet!! Først når man blir kjent med leiligheten vet man hvordan ...soilrørene fungerer... :lol:

 

George Clooney og Brad Pitt kan, på gode dager, få knesålene mine til å skjelve og ordene til å krølle seg i munnen min. Har ingen god forklaring på hvorfor. Det er det samme med valper...!!? :D

 

Ja jeg snur meg etter både pene damer og menn, men med pen mener jeg de som har utstråling.

 

De gangene når jeg snur meg etter fotomodell-pene damer er når jeg ser de i øyekroken, sekundet senere når jeg ser deres "aura" mister jeg interessen. Når jeg bruker kontaktlinser skjer dette aldri. Det som teller er utseende + karisma. Går ikke an å ha det ene uten det andre.

 

Jeg vil ha både i pose og sekk. Har ei dame mye karisma blir hun automatisk mer tiltrekkende, omvendt ei pen dame blir stygg jo mindre karisma hun har.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...