Gå til innhold

En tråd kun for jenter!


M-lady

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er et bevis på at jeg har alt for mye å gjøre på jobben om dagen. Denne tråden hadde gått meg hus forbi, og det i over 1 uke.

 

Kebab har rett, men Anders var ikke så langt unna (etterhvert). Jeg har ikke fylt 28 enda. Men for ordens skyld (eller for å skape enda mer forvirring ;) ) er jeg 28 før vi møtes på TG.

Lenke til kommentar
jeg er jente jeg også, 17 år :) er ikke inne så ofte, har ikke helt satt meg inn i forum opplegget..

 

hvor gamle er de fleste her inne? virker som om de fleste er over 20, men noen oppfører seg som om de skulle vært yngre :wink:

Hehe... :lol:

 

Jepp... Det er nok en god del yngre folk også, ja. Tror det er personer ned i 12 år eller noe sånt.

 

Lurer på hva gjennomsnittsalderen er.

Lenke til kommentar

Men dette er jo tråden "bare for jenter!"

Gutter er håpløse... :roll:

 

Men nå har jeg kartlagt sånn cirka hvor mange jenter vi er her! Over 5 og under 10. Selv syns jeg dette er litt labert, men som forventet.

 

Hva er da trikset for å få med flere jenter?? Kanskje alle gutta skulle legge ut bilder av seg selv i bar overkropp? :D

Eller; hvem kan finne det peneste bildet av Clooney/Pitt???

 

Kom igjen nå jenter! Vis at vi duger til annet en fôring og vasking!! :rofl:

Lenke til kommentar
Hmmm  :roll: Kanskje du skulle ta deg en tur på babe tråden. :grumpy:

 

:rofl: åsså ble han sinna! hihi! cute :wink:

 

var ment som en spøk da.. og tro meg!! jeg har såå lyst til å in på babetråden.. men jeg føler av en eller annen grunn, at det ikke passer seg på jobb, og hjemme nytter det ikke.. for modem suger :evil: /off topic

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...