b-real Skrevet 21. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2003 Molly, de fleste her er da godt over 1 år....mener jeg dah, selv om enkelte oppfører seg om de var mye mindre Antar du mener 14!? Og som kjent fjortiss er ikke en alder men en tilstand :wink: molly Pokkers 4 tast. Funker jo nesten ikke. Ja det var 14 jeg mente Lenke til kommentar
Xell Skrevet 21. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2003 Dette er et bevis på at jeg har alt for mye å gjøre på jobben om dagen. Denne tråden hadde gått meg hus forbi, og det i over 1 uke. Kebab har rett, men Anders var ikke så langt unna (etterhvert). Jeg har ikke fylt 28 enda. Men for ordens skyld (eller for å skape enda mer forvirring ) er jeg 28 før vi møtes på TG. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 22. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2003 jeg er jente jeg også, 17 år er ikke inne så ofte, har ikke helt satt meg inn i forum opplegget.. hvor gamle er de fleste her inne? virker som om de fleste er over 20, men noen oppfører seg som om de skulle vært yngre :wink: Hehe... Jepp... Det er nok en god del yngre folk også, ja. Tror det er personer ned i 12 år eller noe sånt. Lurer på hva gjennomsnittsalderen er. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 22. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2003 gjennomsnittsalderen har jo blitt diskutert *** ganger før da....men burde vurdert aldersgrense? Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 22. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2003 Du er 17 år? Kanskje 18 års aldersgrense, da? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2003 Forumet er ganske variert i alder. Gjennomsnitter mener jeg er på en 17-18 år etter en poll som ble laget for ikke så lenge siden.. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 22. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2003 Men tror det at Skrue og Kjetil Lura trekker litt opp, da.. Jeg ligger vel over snittet med mine slående 19... :o Nei, det nekter jeg og tro! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2003 Men tror det at Skrue og Kjetil Lura trekker litt opp, da.. Jeg ligger vel over snittet med mine slående 19... :o Joda...det er alltid freaker som er unntaket Lenke til kommentar
Susanne Skrevet 22. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2003 halla! ... hvor gammel trur du jeg er da ? (håper på positivt svar) Vet ikke helt om jeg fikk til d der sitér greiene... jeg aner ikke hvor gammel du er Kebab GUD, men kanskje rundt 25? aner faktisk ikke :-? Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 22. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2003 halla! ... hvor gammel trur du jeg er da ? (håper på positivt svar) Vet ikke helt om jeg fikk til d der sitér greiene... jeg aner ikke hvor gammel du er Kebab GUD, men kanskje rundt 25? aner faktisk ikke :-? Sikkert 17... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2003 Hm....rart så mange damer som bare pluttselig dropper innom Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 22. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2003 klager du? håper ikke det PS: dere har begge feil ... 18 Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 22. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2003 Men tror det at Skrue og Kjetil Lura trekker litt opp, da.. Neida jimmy eg og skrue trekker det ikke opp. Hvorfor tror du det :wink: Lenke til kommentar
molly Skrevet 22. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2003 Hm....rart så mange damer som bare pluttselig dropper innom Ehm, kan det ha noe med emne å gjøre!? Personlig syns jeg vel det virker som tilveksten av gutter er større på denne tråden enn tilveksten av hunnkjønn.... mvh molly Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 22. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2003 Personlig syns jeg vel det virker som tilveksten av gutter er større på denne tråden enn tilveksten av hunnkjønn.... Hadde du ventet noe annet molly? De fleste her inne er da gutter. :wink: Lenke til kommentar
M-lady Skrevet 23. januar 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. januar 2003 Men dette er jo tråden "bare for jenter!" Gutter er håpløse... Men nå har jeg kartlagt sånn cirka hvor mange jenter vi er her! Over 5 og under 10. Selv syns jeg dette er litt labert, men som forventet. Hva er da trikset for å få med flere jenter?? Kanskje alle gutta skulle legge ut bilder av seg selv i bar overkropp? Eller; hvem kan finne det peneste bildet av Clooney/Pitt??? Kom igjen nå jenter! Vis at vi duger til annet en fôring og vasking!! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 23. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2003 hvem kan finne det peneste bildet av Clooney/Pitt??? Kom igjen nå jenter! Vis at vi duger til annet en fôring og vasking!! Og her er en med begge Var eg flink nå? :oops: Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 23. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2003 jaaah!!! ooo!!! OOOO!! :o :o :o se gutten har funnet bra bilder!! ojojoj! han har erfaring med å søke på guttebilder jah!! :google: Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 23. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2003 Hmmm Kanskje du skulle ta deg en tur på babe tråden. Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 23. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2003 Hmmm Kanskje du skulle ta deg en tur på babe tråden. åsså ble han sinna! hihi! cute :wink: var ment som en spøk da.. og tro meg!! jeg har såå lyst til å in på babetråden.. men jeg føler av en eller annen grunn, at det ikke passer seg på jobb, og hjemme nytter det ikke.. for modem suger /off topic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå