Jimmy Pop Skrevet 17. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2003 Er dette Penta? Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 17. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2003 når det gjelder Xell er jeg like forvirra som deg ... har hørt fra 20 til 27... eller 37? .. uansett .. bleh, ved nærmere ettertanke skulle ho være 28 år nå /me går i surr på folks aldre : Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 17. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2003 bleh, ved nærmere ettertanke skulle ho være 28 år nå Sikker på at hun ikke er 26? Hvor er hun, forresten? #hw.no @ undernet ?? Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 17. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2003 Er dette Penta? herregud! slapp av! trenger ikke poste bildet mitt midt i tråden!! ja.. det er meg.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+546574 Skrevet 17. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2003 hey! nå er vi 3 stk på forumet, og alle er jenter Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 17. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2003 hey! nå er vi 3 stk på forumet, og alle er jenter haha!! wohoo jeg må gå nå typisk! hjem å casemodde litt! gl hf til meg jah :wink: Lenke til kommentar
molly Skrevet 19. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2003 Jeg er ikke kjempeaktiv..men like fullt jente.. Syns forøvrig ikke det er kjempelett å være veldig aktiv sammen med en god porsjon over hormonelle fjortisser...iallfall ikke når jeg ikke kan så mye, og alle går ut i fra at det er fordi jeg er jente *sukk* Men jeg er iallfall her, og har ikke gitt opp riktig ennå, håper enda at jeg kan lære noe ved å surre rundt inne her:) molly, forøvrig 20 år Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2003 Molly, de fleste her er da godt over 1 år....mener jeg dah, selv om enkelte oppfører seg om de var mye mindre Lenke til kommentar
molly Skrevet 20. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2003 Molly, de fleste her er da godt over 1 år....mener jeg dah, selv om enkelte oppfører seg om de var mye mindre Antar du mener 14!? Og som kjent fjortiss er ikke en alder men en tilstand :wink: molly Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 21. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2003 Og jeg som ventet meg masse jenter som la ut nakenbilder av seg selv her og greier... Hrmphh... Nei, seriøst... Det er vel flere jenter her enn dette??? :-? Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 21. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2003 http://www.albinoblacksheep.com/flash/attention.html Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 21. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2003 Kul sang også, forresten... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 21. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2003 Siden det ikke er så nøye at gutte skriver her kan eg like godt joine. Anyways the attention whore= Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 21. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2003 hm.. jimmypop! du hadde ikke giddet (rart ord) å editere vekk bildet av meg? må inrømme at jeg ikke liker å ligge opplyst i en tråd.. please? :o Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 21. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2003 hm.. jimmypop! du hadde ikke giddet (rart ord) å editere vekk bildet av meg? må inrømme at jeg ikke liker å ligge opplyst i en tråd.. please? :o Om ikke jimmy vil kan du bare kontakte en moderator å få dem til å gjøre det? Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 21. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2003 hm.. jo.. kan vel mase på de og.. :oops: Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 21. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2003 kan ikke alle jentene her ta seg en tur innom #hw.no på undernet ?? er bare 3 av det "sterke-kjønn" der nå (Adawen,Xell og Milla) ........................................... altså 3 av (50-90) stykker det er for dårlig.. Lenke til kommentar
Susanne Skrevet 21. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2003 jeg er jente jeg også, 17 år er ikke inne så ofte, har ikke helt satt meg inn i forum opplegget.. hvor gamle er de fleste her inne? virker som om de fleste er over 20, men noen oppfører seg som om de skulle vært yngre :wink: Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 21. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2003 halla! ... hvor gammel trur du jeg er da ? (håper på positivt svar) når det gjelder Xell er jeg like forvirra som deg ... har hørt fra 20 til 27... eller 37? .. uansett .. bleh, ved nærmere ettertanke skulle ho være 28 år nå /me går i surr på folks aldre : jeg fikk nettop bekreftet fra damen selv .. hun er 27 altså du har FEIL !! .. (huff ... jeg har lite å finne på nå) Lenke til kommentar
Noldus Skrevet 21. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2003 hør her gutter, trodde ikke man spurte en jente om alderen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå