Gå til innhold

En tråd kun for jenter!


M-lady

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

[Analysering]:

 

1. Anklager andre for å prøve å sjekke damer

Ikke andre, bare SnowDOG_

2. Sier rett ut at han poster bare for å spamme

Ja, men det gjorde jeg. Må få opp counteren...

3. Legger til ironisk "Og fordi det er jenter her" (red anm: Gir utrykk for å tulle med å legge til en smiley)

Jeg hadde disablet smileyene, så det var ikke like arrogant som du ville ha det til.

4. Avlutter med "Ps: Glemte dere forresten å legge ut mobilnummeret? ;-)" Forsåvidt en grei setning, hvis det ikke hadde vært for blunkesmilien på slutten, som gir uttrykk for å tulle å tøyse litt igjen.

Det var ikke en tøyse-smiley, men en sjekke-smiley som skulle overbevise de om at de skulle legge ved mobilnummeret.

Resultat:

 

Som et resultat av den vage hintingen og tøysingen i posten din, så vet ingen av damene i tråden om du oppriktig forsøker å sjekke dem opp, noe som også du vet innerst inne. Hvis du hadde fått et svar eller til og med et mobilnummer fra en av dem, så ville du ikke visst hva du skulle gjort med det :D

 

[/Analysering]

Åjoda... Jeg skulle ha sporet opp navn og adresse. Så skulle jeg ha besøkt de.

 

Enten det, eller ha sendt de en melding. Det er ennå uklart. Kanskje hun der 18-åring. De andre er for gamle... :-S

 

 

Og SnowDOG_:

Du postet jo videre! Ingen ba om det!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+546574

Enten det, eller ha sendt de en melding. Det er ennå uklart. Kanskje hun der 18-åring. De andre er for gamle... :-S

 

:( ...ble plutselig voldsomt engstelig for å falle og knekke lårhalsen...

 

*sukk* :)

Lenke til kommentar

:( ...ble plutselig voldsomt engstelig for å falle og knekke lårhalsen...

 

*sukk* :)

Hehe....

 

Ikke så gammel, da!!!

 

En annen ting, om du tåler litt kritikk, så synes jeg "The Girl" var et litt teit brukernavn.... Sorry, men jeg gjør det.

 

Litt "hei-jeg-er-en-jente-på-et-data-forum-det-nesten-er-bare-gutter-og-legg-gjerne-merke-til-at-jeg-er-en-jente"-nick.

 

No offence...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+546574

:( ...ble plutselig voldsomt engstelig for å falle og knekke lårhalsen...

 

*sukk* :)

Hehe....

 

Ikke så gammel, da!!!

 

En annen ting, om du tåler litt kritikk, så synes jeg "The Girl" var et litt teit brukernavn.... Sorry, men jeg gjør det.

 

Litt "hei-jeg-er-en-jente-på-et-data-forum-det-nesten-er-bare-gutter-og-legg-gjerne-merke-til-at-jeg-er-en-jente"-nick.

 

No offence...

 

Alt i orden :)

Det er opprinnelig nicket mitt fra Americas Army, men så hadde jeg ikke så god fantasi da jeg skulle registrere meg her, så jeg brukte bare det samme.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...