M-lady Skrevet 13. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2003 Jeg er så vanvittig nysgjerrig på hvor mange jenter vi er som bruker forumet aktivt! Skriv en linje + en alder! Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 13. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2003 Jeg er kvinne på torsdager og fredager 8) Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 13. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2003 Jeg er ikke en jente, men må bare si at dere kan godt legge ved mobilnummeret, så skal jeg ta kontakt.. :-P Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 13. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2003 Jeg er ikke en jente, men må bare si at dere kan godt legge ved mobilnummeret, så skal jeg ta kontakt.. :-P og hva tror du SirH. sier til dette da? han må nok bli "streng" .... er heller ikke jente Lenke til kommentar
M-lady Skrevet 13. januar 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. januar 2003 Nå tror jeg kanskje dere har mistet tråden litt her...? Kan JENTER skrive, spurte jeg om! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+546574 Skrevet 13. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2003 jeg er en på 29 år :o Lenke til kommentar
Gjest Slettet+546574 Skrevet 13. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2003 oioioi - voldsom respons... :-? Lenke til kommentar
letmein Skrevet 13. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2003 De blei vel litt redde når de fant ut at det faktisk ER jente® på forumet... 8) Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 13. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2003 jeg ble litt redd da jeg så at så mange ikke bryr seg om hva tråden handler om ... LES TOPICEN for f@en .. "kun for jenter" PS: jeg måtte bare klage Lenke til kommentar
Zuul Skrevet 13. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2003 Må bare få lov til si noe i denne sammenhengen. Slik som Otto Jespersen's Virrum sier til sin kvinnelige assistent: "Hold nå denne tampongfundamentalismen for dem selv!!" Hilsen Zuul som digger Otto Jespersen Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 14. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2003 Må bare få lov til si noe i denne sammenhengen. Slik som Otto Jespersen's Virrum sier til sin kvinnelige assistent: "Hold nå denne tampongfundamentalismen for dem selv!!" Hilsen Zuul som digger Otto Jespersen Idiot! Er enig med kebab Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 14. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2003 Nå tror jeg kanskje dere har mistet tråden litt her...?Kan JENTER skrive, spurte jeg om! haha!! det nytter desverre ikke.. på et forum finnes det ALLTID en stor den gutter som er såpass .. hva skal jeg si.. latterlige.. at de respekterer ikke at jenter kan lage en tråd med seriøse poster.. man får alltid, uansett spørsmål om mobilenummer, bilde, hvor man bor og om man har type.. av en eller annen grunn virker det nesten som om noen gutter aldri har sett jenter før når jenter poster på forums.. pluttselig er vi liksom kjempeinteressante og alt er meget festlig! de skal si kos, og klem og nuss og pus og søta osv.. og hvis ikke jenta er like game, så surmuler de.. heldigvis gjelder ikke dette alle guttene.. men vanligvis en god del av dem :-? edit: en ting til.. noen gutter har og tendens til å få litt for mye selvtillit.. akkurat som de tror at vi er på forumet for guttas skyld.. face it gutter!! det er vi ikke!!! btw: 18 år her jah.. 8) Lenke til kommentar
M-lady Skrevet 14. januar 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. januar 2003 Sant nok! Fløtepuser for en dag! Men nå syns jeg ikke det er så mye suss og klem her, mer om pentiumprosessorer og skjermkort... Skru på sjarmen nå gutta!! He-he... Så da er vi oppe i 3 jenter?? M-lady 24 år fra Oslo. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 14. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2003 Vet at det er flere jenter her... Anyways grunnen til at dere blir så populær er du at det er ikke så mange jenter akkurat som driver med data og TILOMED henger på ett forum. En vakker dag kunne vi lage en tråd der jenter OG gutter kunne poste Skal ikke plage dere mer jenter Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 14. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2003 Må bare få lov til si noe i denne sammenhengen. Slik som Otto Jespersen's Virrum sier til sin kvinnelige assistent: "Hold nå denne tampongfundamentalismen for dem selv!!" Hilsen Zuul som digger Otto Jespersen Idiot! Er enig med kebab jeg ble litt redd da jeg så at så mange ikke bryr seg om hva tråden handler om ... LES TOPICEN for f@en .. "kun for jenter" PS: jeg måtte bare klage Vet at det er flere jenter her... Anyways grunnen til at dere blir så populær er du at det er ikke så mange jenter akkurat som driver med data og TILOMED henger på ett forum. En vakker dag kunne vi lage en tråd der jenter OG gutter kunne poste Skal ikke plage dere mer jenter Her har vi altså historien. Kebab-Gud klager på de som ikke holder topic, SnowDOG_ støtter han fullt ut, men likevel poster han videre.. Prøver å få drag på damene, hva, SnowDOG_? Vel.. Jeg poster bare her fordi jeg spammer. Og fordi det er jenter her. :-D Ps: Glemte dere forresten å legge ut mobilnummeret? ;-) Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 14. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2003 Siden Xell ikke har fått rota seg til å svare får jeg svare for henne Skal vi se det blir øhm.. 24 år, hmm eller er det 23? ble litt i tvil nå. *pinlig* :| Lenke til kommentar
Lars73 Skrevet 14. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2003 Hehe Ærlig talt, det der var patetisk Jimmy Pop. Ser du gikk for den ærlige sjekkemetoden... Sjekke damer uten å gi seg ut for å sjekke.. Hmmmm Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 14. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2003 Jeg har da ikke sagt at jeg ikke sjekker. Jeg ba de jo til og med legge ut telefonnummeret! Du er kanskje litt dårlig til å ta hint, du? :-P Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 14. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2003 Hysj folkens! Dette blir min siste post på dette trådet. Med mindre kvinnene sier noe annet. Lenke til kommentar
Lars73 Skrevet 14. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2003 Her har vi altså historien. Kebab-Gud klager på de som ikke holder topic, SnowDOG_ støtter han fullt ut, men likevel poster han videre.. Prøver å få drag på damene, hva, SnowDOG_? Vel.. Jeg poster bare her fordi jeg spammer. Og fordi det er jenter her. :-D Ps: Glemte dere forresten å legge ut mobilnummeret? ;-) [Analysering]: 1. Anklager andre for å prøve å sjekke damer 2. Sier rett ut at han poster bare for å spamme 3. Legger til ironisk "Og fordi det er jenter her" (red anm: Gir utrykk for å tulle med å legge til en smiley) 4. Avlutter med "Ps: Glemte dere forresten å legge ut mobilnummeret? ;-)" Forsåvidt en grei setning, hvis det ikke hadde vært for blunkesmilien på slutten, som gir uttrykk for å tulle å tøyse litt igjen. Resultat: Som et resultat av den vage hintingen og tøysingen i posten din, så vet ingen av damene i tråden om du oppriktig forsøker å sjekke dem opp, noe som også du vet innerst inne. Hvis du hadde fått et svar eller til og med et mobilnummer fra en av dem, så ville du ikke visst hva du skulle gjort med det [/Analysering] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå