kjabbere Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 (endret) Jeg kjøpte en IFL90+ for en stund tilbake. Tok med 3 GB ram. Det viste seg at det var noe galt med 1 GB rammen og jeg bytta den i en 2 GB ram. Samme merke og alt som den 2 Gb jeg hadde fra før. Men når jeg setter den i er skjemen helt svart når jeg starter pcen. Begge virker alene men skjermen blir svart når begge står i. Noen som vet? Takker for svar Endret 6. august 2007 av kjabbere Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 hvilket os kjører du? er du sikker på at hk ditt støtter mer enn 3 gig ram? er ikke alle mobile hk av socket 775 ellr andre socketer for mobile som støtter mer enn f.eks 1 gig per slot eller 3 gig totalt f.eks. dont ask why. Lenke til kommentar
kjabbere Skrevet 5. august 2007 Forfatter Del Skrevet 5. august 2007 Jeg kjører Vista Home Premium 32 bit. Hørt noe om at det ikke støtter mer en 3 ram. Men burde vel gå ann og sette i 4 Gb ram for det bare at den ikke bruker mer en 3. Men jeg vet ikke... Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 er noen hk og os det funker for, men er jo ikke sikkert det funker for din da... Lenke til kommentar
ventle Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 IFL90+ støtter 4GB ram. Flere andre har hatt samme problem, det løses ved å oppgradere BIOS. Se dette innlegget for mer info. Lenke til kommentar
kjabbere Skrevet 5. august 2007 Forfatter Del Skrevet 5. august 2007 IFL90+ støtter 4GB ram. Flere andre har hatt samme problem, det løses ved å oppgradere BIOS. Se dette innlegget for mer info. 9213859[/snapback] takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå