noodle Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Topic´en sier vel sitt. Har ett eksternt scsi kabinett som jeg ikke bruker og kunne tenke meg og bygge det om til usb eller firewire tilkobling. Før noen begynner og mase om og kjøpe nytt kabinett i stedet så er litt av moroa og få det til selv. Regner med at kabinettet er det samme på alle, men at det finnes en "overgang" mellom usb og ide disken som skal sitte inni. Det er denne overgangen jeg er interessert i, sikkert et printkort eller noe. Noen som har noe tips på hvor jeg kan få tak i noe sånt noe. Takk for all eventuell hjelp noodle Lenke til kommentar
noodle Skrevet 15. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2003 Er det virkelig ingen som kan hjelpe meg med dette ??? noodle Lenke til kommentar
slettet Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 har du opna og sett kossen den ser ut inni? viss du har moglegheit for det kan du jo også ta nokre detaljerte bilder og legge ut på forumet, så folket har noko å gå ut ifrå. Lenke til kommentar
noodle Skrevet 15. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2003 Har åpnet den, det er egentlig ikke så veldig mye spennende å se der :wink: Den inneholder kun strømforsyning og plass til en disk. Regner med at de som har en ekstern usb disk har veldig likt kabinett, men det jeg mangler er linken mellom ide interfacet og en usb/firewire kobling. Tipper at det er et lite printkort eller rett og slett en kobling. Det er denne jeg er hypp på og finne....... Tydeligvis ikke så enkelt som jeg trodde :-? Takk for forslag noodle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå