nilsso Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Hei... Jeg er på lan med noen venner og de får god hastighet når de laster ned ting fra hverandre. Når jeg laster ned fra de eller de laster ned ting fra meg går det veldig treigt... Noe som skal ta 7 minutter tar 60 minutter. Brannmur er ikke problemet, vi har alle slått det av. Ingen av oss laster ned. Jeg har prøvd å ta av brannmur forså å restarte, men det funket ikke. noen som har peiling på hva som er problemet her ? Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 mange antivirus skanner alt av trafikk, eksempelvis min kerio branmur sluker resussjer selv om jeg "deaktiverer" den. et annet problem kan vere at du har 100mbit mens vennene dine har 1000? Lenke til kommentar
nilsso Skrevet 4. august 2007 Forfatter Del Skrevet 4. august 2007 nei, hele switchen er 1000 mb... Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Men bruker du en kabel og et nettverkskort som støtter 1 Gbps? Lenke til kommentar
nilsso Skrevet 4. august 2007 Forfatter Del Skrevet 4. august 2007 Kabelen støtter det. Hjemme funker det fint, men her på lanet fungerer det ikke. Jeg har tatt med switchen, så det er ikke noe gale med den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå