OlaPirat Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Skal sette inn ny termostat, men husker ikke hvilken vei den gamle satt. Det er en 2,5L 1978 modell mercruiser innenbords motor. Det som er problemet er at jeg har hatt termostaten ute av motoren en stund, men nå husker jeg ikke hvem vei den nye skal settes inn igjen. Begge veiene ser ut til å passe like fint enten den delen med fjæra på står montert opp eller ned. Noen som vet? Dette er flaut Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Hvilken vei går vannstrømmen da..? Normalt sett så står vel fjæra/spjellet inn i termostathuset. Lenke til kommentar
mariuski Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 fjæra skal ned. du får neppe på toppen av termostathuset dersom du forsøker noe annet. Lenke til kommentar
OlaPirat Skrevet 12. august 2007 Forfatter Del Skrevet 12. august 2007 Joda termostathuset passet uansett vei, men kom fram til det samme som du sa. Fjæra ned altså. Jeg tittet på hviken vei vannstrømmen skulle gå, og brukte litt sunn fornuft. Takker for svar (begge to) uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå