perrep Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 jeg tenkte at jeg skulle kjøpe et Geforce 8800 Ultra, men jeg er ikke sikker om hovedkortet mitt tåler det :S atm har jeg Geforce 7600, altså jeg har PCI-Express. Er det noen som vet hvordan man sjekker hvor sterkt det er? også lurte jeg også på hvilken nett butikk som er norges billigste. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 (endret) Fant en hel artikkel om kortet og specs HER Strøm Jeg fant ett X1950XTX til Kr.3890,- på lager salg til under 2000,- på datakjeden.no, prisnivå på ett produkt kan du sjekke på f.eks www.hw.no Endret 4. august 2007 av Cri Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 (endret) jeg tenkte at jeg skulle kjøpe et Geforce 8800 Ultra, men jeg er ikke sikker om hovedkortet mitt tåler det :S 9207283[/snapback] Så lenge kontakten på hovedkortet er kompatibelt med skjermkortet, dvs. at du har PCI-express-kontakt på hovedkortet og at skjermkortet er PCI-express, så vil hovedkortet ditt takle alle PCI-express-skjermkort uansett hvor kraftig de er. De skjermkortene som trekker mer strøm enn hva hovedkortet klarer å levere igjennom PCI-express-porten har ekstra strømkontakter som du kobler til strømforsnyninga (PSU). Så hvilket skjermkort du kan installere med hensyn til strømforbruk er avhengig hvor kraftig strømforsyning du har. Endret 6. august 2007 av skag1 Lenke til kommentar
perrep Skrevet 6. august 2007 Forfatter Del Skrevet 6. august 2007 så var det å finne ut hvilken strømforsyning jeg hadde da xXD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå