bandreas Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Hei! Jeg har såvidt begynte å se litt på filmredigering på pc, veldig enkelt hittils. I windows movie maker. Har SV, men tenkte å begynne i det små Men, den vil ikke ha .avi filer, de blir bare kastet ned i musikk/lyd "kolonnen". Så er det noen måte jeg enkelt kan endre fil-typen til .wmv/.mpeg? På forhånd takk Lenke til kommentar
asoeli Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Det er AVI-filer vi helst vil ha for redigering. Går den ikke inn i WMV, er det helst en feil med fila. Den kommer kanskje ikke fra et videokamera? Da kan den være et annet format. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 5. august 2007 Forfatter Del Skrevet 5. august 2007 Ingenting feil med filene så vidt jeg vet, de spiller av fint i både WMP og VideoLAN. Og nei ikke fra et kamera, er frapset fra et "animasjonsprogram" på pc'n. Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Bare feil AVI codec da? Finnes jo ganske mange avi. codecs. Mulig du kan endre formatet med et program kalt "SUPER" men jeg skjønte hvertfall veldig lite av det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå