madompa Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Hei. Jeg er veldig fornøyd med Domeneshop.no, men nå skulle jeg gjerne hatt en løsning med beskjeden plass + PHP/MySQL. Jeg vil ikke bruke så mye penger, og synes det er "sløsing" å bruke penger på 100 MB (som er det laveste Domeneshop tilbyr med PHP), når jeg ikke trenger mer enn en tiendel. Noen som har vet om en løsning som kan passe for meg, og som også er "til å stole på"? Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 One.com: 1 GB lagringsplass, massevis av e-post kontoer, PHP 4 og 5, MySql +++ for 10,- i måneden = 120,- i året + 100,- for domenet + 100,- for registreringen = 320,- første året, også blir det 220,- de påfølgende årene. Meget billig Ellers kan jeg jo nevne Hotserv.dk som er gratis, men du blir da uten domene og en noe ustabil server etter min mening. Lenke til kommentar
madompa Skrevet 5. august 2007 Forfatter Del Skrevet 5. august 2007 One.com: 1 GB lagringsplass, massevis av e-post kontoer, PHP 4 og 5, MySql +++ for 10,- i måneden = 120,- i året + 100,- for domenet + 100,- for registreringen = 320,- første året, også blir det 220,- de påfølgende årene. Meget billig Ellers kan jeg jo nevne Hotserv.dk som er gratis, men du blir da uten domene og en noe ustabil server etter min mening. 9210727[/snapback] Høres bra ut, takk Sorry for posting feil sted.. Lenke til kommentar
EX-adrin Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Hotserv.dk tar ikke i mot flere bruker fortiden. Men det er muligt med domene der også har jeg lest. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Har ganske dårlig erfaring med One.com. De er billige, ja. Men det er mange restriksjoner der, og du får ikke bruke noe særlig ytelse. For eksempel bannet de meg en gang når jeg hadde automatisk backup på. Ikke får vi ta bruk av automatisk backup som de tar (noe som aiso tillater). Jeg vil heller anbefale subsys.no eller aiso.net. De er dyrere, men her får du bruke det du betaler for og de er mer seriøse. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 (endret) Subsys har hvertfall jeg god erfaring med. Tilbyr det meste man måtte trenge og litt til, til en fair pris. Her får man god service også. De svarer rimelig raskt på mail, og er generelt sett hyggelige. Har sålangt ikke hatt problemer med dem. Edit: Subsys har servere i Norge, og du får dermed også god responstid til serveren. Endret 7. august 2007 av Snorre Lenke til kommentar
madompa Skrevet 7. august 2007 Forfatter Del Skrevet 7. august 2007 Har ganske dårlig erfaring med One.com. De er billige, ja. Men det er mange restriksjoner der, og du får ikke bruke noe særlig ytelse. For eksempel bannet de meg en gang når jeg hadde automatisk backup på. Ikke får vi ta bruk av automatisk backup som de tar (noe som aiso tillater). Jeg vil heller anbefale subsys.no eller aiso.net. De er dyrere, men her får du bruke det du betaler for og de er mer seriøse. 9224115[/snapback] Men det bør vel gå greit til en enkel CV-/kontakt-side? Subsys var for dyr på det billigste, selv om du får mer for pengene enn Domeneshop, og jeg vil gjerne ha fra en norsk leverandør (betaler med pappa sitt kredittkort hehe) Lenke til kommentar
madompa Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 Er det sant at one.com ikke tillater bruk av annet enn phpmyadmin? Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Du kan da spørre de på Live Chat? Lenke til kommentar
madompa Skrevet 10. august 2007 Forfatter Del Skrevet 10. august 2007 Du kan da spørre de på Live Chat? 9237586[/snapback] Ja det var de som gjorde meg oppmerksomme på det. Syntes bare det hørtes ganske rart ut.. Men jeg får vel bare leve med det, one.com virker som den beste løsningen for meg i henhold til pris. Lenke til kommentar
christersam Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 du kan ta en titt på proisp.no , dem har servere i norge og har ingen restriksjoner når det gjelder php og mysql etter det jeg vet om... prisene deres er også noe av det billigste jeg har funnet. Lenke til kommentar
xabo Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Anbefaller å ta en titt innom Nhost.no der får du billig å grei hosting til en fornuftig penge. De har også sine servere lokalisert i Norge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå