batigoal Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Hei Jeg skal kjøpe programvare til 3 bærbare pcer. De er alle til hjemmebruk. Jeg skal ha word og powerpoint. Hvor får jeg det billigst? Og kan jeg kjøpe et stk av hver og installere det på alle 3 maskinene? Mvh Kjell A Lenke til kommentar
HAG Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 (endret) "Må" du ha Microsoft får du "3 pakk" til 1225,- for Office 2007 og litt mindre for Office 2003. Kanskje billigere hos andre, men neppe store endringer på ei vare til en god tusing. Edit: Tolka teksten 3 brukere som 3 lisenser, er en 2003 Officeutgave som er slik: her, koster 1150,- Har den her heime på 2(3) ulike maskiner, aktivert hos M$ på alle Endret 4. august 2007 av HAG Lenke til kommentar
batigoal Skrevet 4. august 2007 Forfatter Del Skrevet 4. august 2007 Holder det isåfall med og kjøpe et eks og legge det inn på alle 3 maskiner? Eller er det egentlig ikke lov.. Men går det an? KA Lenke til kommentar
Vikdal Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Så vidt jeg har sett så er det ikke mulig å få tak i "en pakk" av office 2007 for hjemme bruk. Den kommer med 3 lisenser. Holder det isåfall med og kjøpe et eks og legge det inn på alle 3 maskiner?Eller er det egentlig ikke lov.. Men går det an? Det går nok, men er jo ikke lov da en maskin = en lisens. Men kommer som sagt som 3 pak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå