danake Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 I spesifikasjonene til enkelte hovedkort står det at kortet har støtte for DDR SDRAM. vil dette si kun DDR RAM eller kan jeg putte i SDRAM istedet for DDR.. skal kjøpe meg et hovedkort nå tenkte jeg,,,men har ikke råd til å investere i ddr ram enda....kanskje neste måned,det kommer vel stipend i februar og. dan åke Lenke til kommentar
hn66 Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 DDR SDRAM og SDRAM er to helt forskjellige typer ram og må ikke forveksles. De kan ikke brukes om hverandre. Men jeg er ikke enig i at prisene er så forskjellige: DDR SDRAM 256MB: 430,- SDRAM 256MB: 319,- Prisene er hentet fra www.komplett.no. Jeg råder deg til ikke å kjøpe nytt utstyr med SDRAM nå, stats heller på DDR SDRAM (men det finnes mange undertyper her). Lenke til kommentar
danake Skrevet 13. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2003 har sdram fra før skjø. Lenke til kommentar
hn66 Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Siden du har SDRAM fra før av kan du jo selge dette på bruktmarkedet. Du kan få en god pris for det, for det er mange som har gamle maskiner som de ønsker å oppgradere. Hvis du legger deg på 60-80% av billigste webshop, så får du sikkert solgt det. Lenke til kommentar
danake Skrevet 13. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2003 den var jaggu ikke dum...det skal jeg gjøre.. takk takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå