be321 Skrevet 1. januar 2002 Del Skrevet 1. januar 2002 driver og setter opp ISS server men har 2 hdd (40gb og 60gb) begge to har masse filer som jeg har lyst og dele men jeg har ikke plass til alle filene på en er det mulig og bruke partition magic og merge to hdd som ikke er samma :razz: (guess not :sad: ) kan jeg gå in på ISS og properties på mappen og velge at den skal gå til en url og skrive datamskinnavnfolder eller bare dfolder eller noe lignende ? er det noen som har noen andre lure ideer.... jeg vill ikke ha ting som -kjøp en 100gb (det er dyrt) -bruk linux eller noe annet program, jeg begynner med dette for det er enkelt og det er på winplatform som jeg er vant til Lenke til kommentar
Xizor Skrevet 1. januar 2002 Del Skrevet 1. januar 2002 Du kan bare opprette en eller flere "virtual directory" med henvisning til partisjon eller mappe. Det er ingen problem med flere harddisker. Lenke til kommentar
Milla Skrevet 1. januar 2002 Del Skrevet 1. januar 2002 Du kan slå sammen de to diskene til et volum hvis: [*]Du kjører Win2k [*]Diskene er formatert med NTFS [*]Du har 1 MB ubrukt plass på disken (NB! Det må være Unallocated Space, altså plass som ikke er formatert og tatt i bruk) [*]Ikke har noen partisjoner på diskene Når disse kravene er oppfylt kan du oppgraderer diskene fra Basic til Dynamic, og har muligheten til å kunne utvide volum over to eller flere disker. Selve oppgraderingen skjer uten tap av data, men det anbefales likevel at en alltid tar backup. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå