Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

D-Link Dir-635 - Trenger hjelp

Anbefalte innlegg

Først: Vi har Belkin trådløs router. Jeg har et USB nettverkskort slik at jeg tilkoblet med kabel.

Jeg har kjøpt følgende:

D-link DIR-635 trådløs router

D-link DWA-547 nettverkskort.

Har installert nettverkskortet. Vårt gamle nettverk + naboene sine vises her.

Får koblet meg til belkin-nettverket trådløst.

Men så skal jeg sett opp routeren og får problemer. Først og fremst står det at jeg skal koble kabel fra routeren til nettverkskortet mitt. Trodde dette var en trådløs router jeg. Ser at mitt trådløse kort ikke finner denne routeren når den står på.

Vel kobler routeren til mitt USB nettverkskort. Alt er koblet riktig og routeren står på. Bruker cd som fulgte med routeren til å sette dette opp. Først får jeg følgende feilmelding: Fant problem ved tilkobling til gateway. Vil du endre ip-innstillingene dine til DHCP-klient? DCC krever denne funksjonen for å forsette.

Hva faen er det meningen at jeg skal gjøre? Forstår ingenting, men endrer til å motta IP-adresse automatisk. Da går den videre, men så står det: Programmet registerer ikke enheten. Jeg skal sjekke kabler og at routeren står på. Som sagt står routeren på og det lyser grønt. Kablene er tilbkoblet riktig. Nå kommer jeg ikke lengre. Hva skal jeg gjøre?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...