MacNitro Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Hei, nå er det lenge siden jeg har vert på diskusjon.no, jeg er da en shred gitarist men ikke en umelodiøs wanker som spiller tilfeldige noter som f.eks. Herman Li. :!: Jeg vil benytte denne muligheten til og be alle gitarister som gidder og sjekke min nettbyprofil og gå på ''Filer'' og si hva dere synest om licksa, dere kan sjekke jevnlig etter nye Licks på profilen min. Folk som tror de er bedrevitere og sånne ''haters'' kan dra til H***** jeg prøver og hjelpe mine gitarist brødre og vil ikke ha stygge kommentarer av folk. MEN jeg tar gjerne imot konstruktiv kritikk så jeg kan bli bedre i framtida. TAKK MacNitro Lenke til kommentar
Bilge^^ Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Jeg har lest licka. De er gode;) Stå på mac =D Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Jeg vil benytte denne muligheten til å gi konstruktiv kritikk også. Tror ikke det er mange som gidder å sjekke den profilen din fordi du ikke har link!! Det inkluderer meg. Særlig fordi du bare har 39 poster... Så før du gir link tror jeg du ikke vil få noe særlig tilbake meldinger. Jeg synes også denne posten passer bedre i musikkritikk. Lenke til kommentar
ThKarlsen Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 (endret) Da får vel en snill jævel fikse det da ;D (heahae ) http://www.nettby.no/user/files.php?user_i...older_id=660335 Og her ; Endret 4. august 2007 av Karlsen91 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå