greiven Skrevet 4. august 2007 Rapporter Del Skrevet 4. august 2007 (endret) Tja, tenkte jeg skulle opprette den store Metallica-tråden, der vi kan diskutere alt mellom himmel og jord som har med Metallica å gjøre. Har sett mange små tråder om Metallica, men ingen tråd som omhandler selve bandet, bare f.eks. "Metallica til Valle Hovin", "Hvilken Metallica sang er best?" osv. Så her er tråden mange(?) har ventet på! Hørt rykter om bandet? Hvem er etter din mening "råest" i bandet? Hvilken sang er best? Hvilket album er best? Alle disse spørsmålene, og flere til, blir tatt i denne tråden. Diskuter i vei! Linker: Metallica.com - Bandets offisielle hjemmeside. LiveMetallica.com - Siden der du kan laste ned live-konserter i MP3 og FLAC format for en billig penge. Gratis konserter forekommer også. Uansett, hvis dere har flere linker som omhandler Metallica, kom med de, så skal jeg adde de! Endret 4. august 2007 av Kiimmeen Lenke til kommentar
Effekt Skrevet 4. august 2007 Rapporter Del Skrevet 4. august 2007 Metallica: Album-guide Eg foreslår at vi tar resten av diskusjonen der. Lenke til kommentar
greiven Skrevet 4. august 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. august 2007 Vell, det er jo en Album-guide Ikke en diskusjon om bandet generelt om jeg har forstått det rett. Lenke til kommentar
Effekt Skrevet 4. august 2007 Rapporter Del Skrevet 4. august 2007 Om eg har forstått det rett, pleier albumguider som regel å bli brukt til generell diskusjon, i alle fall har generelle diskusjonstråder pleid å bli stengt så fort albumguiden kjem. Vi får vel uansett overlate til Cun å bestemme. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 4. august 2007 Rapporter Del Skrevet 4. august 2007 Bruk albumguiden, den passer fint til generell diskusjon. Denne stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg