markusa Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Hvordan finne man ut hvor mye ram, hvilken prosessor, og minne man har på pcenn? Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Jeg bruker WinXP, og da gjør jeg følgende: 1. Start 2. Settings 3. Control Panel 4. System 5. General For å sjekke hvor mye lagringskapasitet jeg har på harddisken(e) bruker jeg Windows Explorer. Da trykker jeg Windows-knappen + E-knappen. Trykker på en Lokal Disk f.eks. (C:), høyreklikker og velger Properties. Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Eller start>kjør/run>dxdiag Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 For å ta en dybde analyse av PCen for å hvite ting som prosessor, hovedkort, RAM og de tingene der bruker jeg Everest Home edition. Funker det Lenke til kommentar
designer0 Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 For å ta en dybde analyse av PCen for å hvite ting som prosessor, hovedkort, RAM og de tingene der bruker jeg Everest Home edition. Funker det 9207955[/snapback] everest er flott, men Home edition er ikke lengere officielt tilgjenglig. for å få tak i Everest home edition kan man for eksempel gå til oldversion.com Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Eller start>kjør/run>dxdiag 9206711[/snapback] Hvor er harddiskene? Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 SIW kan bruke til dette Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 (endret) Eller start>kjør/run>dxdiag 9206711[/snapback] Hvor er harddiskene? 9219252[/snapback] Ute på tur Start-kjør-diskmgmt.msc og Høyere klikk over disk c:\ -egenskaper og det er kake tid. Noen verktøy som bør kjøres også. Endret 6. august 2007 av SNIPPSAT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå