tanefar Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Jeg har nå blitt "offer" for Microsoft sin endring av MSN-hotmailen. Den fungerer relativt dårlig på maskinene mine og har problemer med den fra to uavhengige maskiner. Er det mulig å gå over til den gamle versjonen av Hotmail? Altså ikke Windows Live Mail? Lenke til kommentar
jocke Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Blir kanskje litt utenom det trådstarter spør om, men hvorfor ikkje bare skifte mail til gmail eller liknende? Du kan registrere gmail som .Net-account, og dermed bruke denne til å logge på MSN med. Gmail støtter også at du kan bruke pop-mailclienter (vha 3dje parts programvare), imap, og en haug andre ting. Lenke til kommentar
SebastiAnn Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 For å bytte tilbake til hotmail trykker du bare på Alternativer når du er innlogget hvis du leser litt der så tror jeg det står: Du kan også Bytt til MSN Hotmail. Trykk på den linken også skal det nok fikse seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå