Logitech87 Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Hei Vi kjøpte et par vodka spritflasker for ca 3 uker siden. Vi drakk opp den ene og åpna den andre, men drakk ikke noe av den og satt den tilbake i kjøleskapet. Nå i kveld lurer vi på om vi skal på fest, men er usikre om den er noe særlig å drikke nå eller om den har mistet litt av effekten? Den har vært åpnet liksom.. Vet dere noe om holdbarheten. Den smaker litt tam, men vi skal jo blande det ut så det gjør jo ikke no. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Alkohol er jo bakteriedrepende, så den er i hvert fall ikke farlig mtp. sykdom. Lenke til kommentar
Northland Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Jeg skal ikke si jeg vet 100%.. Men jeg vil tro går helt fint! Folk lagrer jo alkohol lenger en dette! Har selv hatt flasker stående lenger en dette, uten at jeg har merket noe.. Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Er det holdbarhet på (rein)alkohol? Har da drukket greier som er hundre millioner år gammelt. Lenke til kommentar
Chakl Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Jeg vet ihvertfall uåpnet konjakk og de fleste brennevin 40%+ kan lagres i minst 20år. Vil tro det ikke er så stor forskjell mellom åpna og uåpna flaske når det gjelder brennvin. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Så vidt jeg vet skal det ikke være noe problem å drikke den spriten Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Pass på så den ikke har gjæra, da kan dere bli fulle! Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Pass på så den ikke har gjæra, da kan dere bli fulle! 9206152[/snapback] Nei selvfølgelig har de ikke tenkt og bli fulle siden de har kjøpt sprit Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Går helt fint, har drukket eldre vodka Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Pass på. Muggla kan sette seg.. Merkelig at muggel kan sette seg i Cola (sukker), syk verden vi lever i. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Vi snakker om vodka her. Har drukket LANGT eldre åpnet vodka enn det der. Det blir ikke dårlig på samme måte som annen drikke Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Vi snakker om vodka her. Har drukket LANGT eldre åpnet vodka enn det der. Det blir ikke dårlig på samme måte som annen drikke 9207200[/snapback] Det var jo bare på skøy jeg sa det... Siden det var andre morsomheter her. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Jeg kan nå huske jeg var på en nyttårsfest og fant ei lerke som hadde ligget fra året før i dressen:P Smakte helt greit det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå