Zulærn Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 (endret) Som dere ser i emnetittelen så er jeg på jakt etter en switch til lan-bruk.. Jeg har et par krav: ikke det dyreste, og ikke det billigste, men det skal være OK + at switchen skal være 8porters.. Funnet ut at det som er mest praktisk på lan så folk slipper så lang TP-kabel.. Har forresten sett på 2 stk,,. Denne her.. Og denne her Kan folk si om desse switchene er goe nok, evt gi tips om andre switcher?? Svar folkens! :D Endret 5. august 2007 av Zulboom Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Du må bruke TP-kabel på den switchen der også. Og switchen er helt kurrant til ditt bruk den. Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 4. august 2007 Forfatter Del Skrevet 4. august 2007 Du må bruke TP-kabel på den switchen der også.Og switchen er helt kurrant til ditt bruk den. 9205731[/snapback] Upps hadde skrivefeil :P var meningen å skrive så "lang" tp-kabel i steden for "lan" :P er så vandt å skrive lan for tida at jeg skrev feil Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Hehe, hvor lang kabelen skal være avhenger jo av hvor langt folk sitter unna switchen. Trenger jo ikke noe lengere kabel om du har f.eks bare 4 porter. Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 4. august 2007 Forfatter Del Skrevet 4. august 2007 (endret) Hehe, hvor lang kabelen skal være avhenger jo av hvor langt folk sitter unna switchen. Trenger jo ikke noe lengere kabel om du har f.eks bare 4 porter. 9205768[/snapback] Var egentlig pga at jeg har tenkt på 16-porter,, men da blir det så mye kabelsurr på ett sted, og med 4-porters switch må man ha så mange switcher.. og da passer 8-porter perfekt .. Endret 4. august 2007 av Zulboom Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Jepp. Men jeg tror den første du linka til er best til ditt bruk. Det virker ikke som du skal så mye mer avansert enn å "lane", og da er den helt fin. Du kan jo evt. kjøpe nesten to switcher, til prisen av den dyreste du har funnet frem. Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 4. august 2007 Forfatter Del Skrevet 4. august 2007 (endret) Jepp. Men jeg tror den første du linka til er best til ditt bruk. Det virker ikke som du skal så mye mer avansert enn å "lane", og da er den helt fin. Du kan jo evt. kjøpe nesten to switcher, til prisen av den dyreste du har funnet frem. 9206062[/snapback] Ok takk :D. Bestiller nok den billigste da . Skal ha LAN i høstferien så vi er godt kommet i gang med planlegginga.. Så da er det en ting mindre å gjøre Endret 4. august 2007 av Zulboom Lenke til kommentar
agvg Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Er vel i seneste laget men jeg ville anbefale denne: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=113276 Den har innebyggd strømforsyning så da slipper du og holde rede den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå