Gå til innhold

Ny bærbar til under 10000

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er på utkikk etter en bærbar pc til skolestat. Jeg vil gjerne at pcen skal kunne brukes til noe filmlaging. Jeg vil også at pcen skal vere rask.

Pcene jeg har sett på er disse:

Acer Aspire 5613 Acer - 6999,-

Packard Bell ENMX36V060 My Webpage - 5795,-

Compaq PresV6502 - 7995,-

HP DV6503My Webpage - 6999,-

Jeg vil gjerne ha pcen billigst mulig, og som alle andre; mest for pengene. Vil gjerne at pcen skal holde lengst mulig. Er det noen som har peilig på vilken pc som er "best". Hvilken PC skal jeg kjøpe?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei. Jeg er på utkikk etter en bærbar pc til skolestat. Jeg vil gjerne at pcen skal kunne brukes til noe filmlaging. Jeg vil også at pcen skal vere rask.

Pcene jeg har sett på er disse:

Acer Aspire 5613  Acer  - 6999,-

Packard Bell ENMX36V060  My Webpage -  5795,-

Compaq PresV6502  - 7995,-

HP DV6503My Webpage  - 6999,-

Jeg vil gjerne ha pcen billigst mulig, og som alle andre; mest for pengene. Vil gjerne at pcen skal holde lengst mulig. Er det noen som har peilig på vilken pc som er "best". Hvilken PC skal jeg kjøpe?

9205676[/snapback]

Jeg ville ikke gått for en celeron prosessor slik packard bellen har......ville helst gått for det første alternativet...Acer aspire 5613...mye for pengene...samt at den skal i utgangspunktet ikke være bråkete...eneste minus er at den mangler firewire slik hp-pcen har... Så hvis det er viktig så må du vurdere litt...Vil i denne sammenligningen også anbefale\tipse om denne pcen:

http://www.psdata.no/ps.asp?it=134053&pdm=extspec

Den er nesten helt lik som aceren, søk på forumet så finner du litt sammenlikninger mellom disse....

Lykke til i valg av ny pc...:)

Lenke til kommentar

Hjelp! Var sikker på at PCen jeg fikk var Acer 5104, men det viser seg at det er 5611 i stenden for. Utifra det jeg kan se er den største forskjellen at 5104 har 2 GB RAM, Turion 64 2X TL56CPU og 160GB HDD. 5611 har 1 GB RAM, 120 GB HDD og Intel Core Duo T2050.

Jeg lurer påhva som er best...? Burde jeg bytte PCen?

PS. Trenger svar fort!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...