Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Se på screenshotbilde. Her forsvinner det endel informasjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det ikkje fint da?

men søk etter "hosts" fila di... og sjekk ka som står i den!

Har du Win2k eller XP så skal den ligge her:

D:WINNTsystem32driversetc ja, eg har vist OS på D: no, så her:

C:WINNTsystem32driversetc om du har OS på C:

i min hosts fil ligg det div reklame fjernende linker.... som ikkje tåler dagens lys! ( i følge moderatorne her på forumet )

Vis du har lagt inn kazaalite så legger den inn ei hosts fil som fjener masse spam og dritt og lort! kanskje den har hatt med sol.no inni der?

Lenke til kommentar
Er det ikkje fint da?

Vis du har lagt inn kazaalite så legger den inn ei hosts fil som fjener masse spam og dritt og lort! kanskje den har hatt med sol.no inni der?

Kaza Lite er nok forklaringen, jeg installerte siste versjon for få dager siden.

Nå avinstallerte jeg den, men den tok tydeligvis ikke med seg denne funksjonen.

Lenke til kommentar

Jeg kjører ikke annen firewall en den som sitter i routeren, og den har aldri skapt problemer tidligere.

Jeg blir mer og mer sikker på at det er Kaza lite som er årsaken. Har noen kunnskap om hva uninstall ikke fikk med seg da jeg avinstallerte den?

Ikke det at problemet er så stort, men jeg missliker at enkelte programmer jobber på egenhånd etter at de er avinstallert.

Lenke til kommentar

det er ikke et problem. det er en fil på c: som er lagt til. såkalt hosts

der er det lagt til masse informasjon.. om da reklameselskaper.. så dvs at hvis en reklame kommer fra ad.doubleclick..... så søker den på egen harddisk etter denne reklame. og når denne ikke fins.. så blir det da "page can not be displayed"...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...