mbst Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Lurer på å melde flytting til Oslo. Nå er jeg registrert på Lillehammer. Videre vurderer jeg å kjøpe bil. Regner med at det er en ikke ubetydelig forskjell i prisen på bilforsikring på de to stedene. Lurer på om noen vet noe om forskjellen på forsikringsprisen på de to stedene (eller -premien, som det vel strengt tatt kalles). Benytter Gjensidige forsikring, men er også interessert i forskjellen på et mer generelt grunnlag. Bør jo høre med dem direkte, men de har ikke åpent hos kundeservice i helgene. Lenke til kommentar
perjohan Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Umulig å si generelt. Det kommer an på forsikringsselskap, adresse i oslo-området, din alder, type bil, etc etc. I noen tilfeller er det sikkert billigere å forsikre på Lillehammer. Men (nesten) alle forsikringsselskapene har kalkulatorer på nettet der du kan legge inn adresse, bilmerke/modell og ellers alle mulige opplysninger. Så kan du jo prøve deg litt fram. Lenke til kommentar
mbst Skrevet 5. august 2007 Forfatter Del Skrevet 5. august 2007 Ja, klart du har rett i det! Godt tips om å teste ut kalkulatorer hos forskjellige selskaper forresten. Får prøve meg litt frem. Problemet var at man ikke kunne taste inn boligsted i kalkulatoren hos Gjensidige, tror den henter det fra deres kunderegister, evt folkeregistreret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå