Hammarhaus Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Hei, trenger hjelp til filoverføring. Skal sende en .mp4-fil fra PCen til mobilen. Å overføre filer går greit, men problemet er at alt blir overført til telefonminnet først, å der har jeg ikke plass til den filmen på ca 60MB. Det jeg har gjort med mindre filmer er å overføre de fra PC til mobil, også fra telefonminnet til minnekortet. Er det noen som vet hvordan man kan stille inn at alt overføres til minnekortet, istedetfor telefonminnet? Lenke til kommentar
DTS Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 -Bruk USB-kabelen. -Velg filoverføring i telefonen. -Minnekortet dukker da opp som en egen disk i utforskeren/min datamaskin. -Kopier filen, og lim inn i ønsket mappe på minnekortet. Lenke til kommentar
Hammarhaus Skrevet 4. august 2007 Forfatter Del Skrevet 4. august 2007 Problemet da er at jeg ikke finner USB-kabelen Skal lete litt mere Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 hvis du har en bærbar pc med bluetooth skal vel dette gå som smurt har selv prøvd å sende over store filmer fra mobil til pc og dette gikk ganske bra:P Lenke til kommentar
orelse4054 Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Det tar nå MYE lengre tid med bluetooth så en kabel er greit å finne Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Ellers så er minnekortleser greit å bruke, hvis man har det på maskina. Enklest og greiest synes jeg... Lenke til kommentar
Tlangset Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Jeg har hatt en del problemer med overføring av data i "filoverføringsmodus". Synes selv at Pc-Suite og Filbehandling i denne går utmerket. Alternativt kan du jo også sette opp telefonen til å lese e-post så kan du sende fra pc og hente med telefonen. Du må riktignok betale for trafikken, og 3G kontakt er å foretrekke, men du får over filen ganske greit. Tlangset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå