lihku Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Hei, jeg sku ha fått frakta en snøskuter fra Fauske i Nordland til Alta i Finnmark. Noen som er innen Nor cargo eller lignende som har en ca.pris. Lenke til kommentar
lihku Skrevet 18. august 2007 Forfatter Del Skrevet 18. august 2007 Har gjort det, 2 gang. Han karn i telefon sir at han skal ringe tilbake men det skjer ikke. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Flyttes til reiseforumet. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Ta med et tau og fang et reinsdyr, så bruker du det. Lenke til kommentar
ReVolvolution Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Regn med ca 5-6000 kr. Er billigere å hive den på en henger selv og ta turen Nor Cargo er som regel dyrt. Hva med Hurtigruta? Nå husker jeg ikke så godt, men går den til Alta? Der slipper du nok billig unna.. Lenke til kommentar
lihku Skrevet 21. august 2007 Forfatter Del Skrevet 21. august 2007 Regn med ca 5-6000 kr. Er billigere å hive den på en henger selv og ta turen Nor Cargo er som regel dyrt. Hva med Hurtigruta? Nå husker jeg ikke så godt, men går den til Alta? Der slipper du nok billig unna.. 9313448[/snapback] Da må æ eventuelt hente den i hammerfest. Så det e billig og frakte på hurtigruta? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå