siggii Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Jeg har en motorsykkel med røket speedometerwire, og ble fortalt at man måtte ta av forhjulet for å få ut den gamle wieren. Jeg har tenkt å gjøre dette selv, men fikk en liten ting å tenke over når jeg skulle til å begynne. Hvordan får jeg sykkelen til å stå når jeg tar av forhjulet? Jeg anntar at på verksteder henger de den opp på en eller annen måte, men det har jeg ikke annledning til. Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 (endret) Jeg har en motorsykkel med røket speedometerwire, og ble fortalt at man måtte ta av forhjulet for å få ut den gamle wieren. Jeg har tenkt å gjøre dette selv, men fikk en liten ting å tenke over når jeg skulle til å begynne. Hvordan får jeg sykkelen til å stå når jeg tar av forhjulet? Jeg anntar at på verksteder henger de den opp på en eller annen måte, men det har jeg ikke annledning til. 9205373[/snapback] du kan jo bruke jekk i midten på sykkelen hvis den er noenlunde flat der, gjerne ha noe mellom så det ikke skrapes opp. I tillegg til du fester en kjetting eller tau i taket så den ligger balansert. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor tviler på disse 2 folka her betalte 25 000 nkr for lappen. Endret 4. august 2007 av pizzafordi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå