TST Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Ny ekspansjon annonsert. Se videoen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 JAAAAA! Changeable hairstyles Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har sett på denne traileren nå, jeg fikk helt noia første gang jeg så den, blir så diiiiiigg! og yes! changeable hairstyles begynte å duppe av litt med WoW nå, men nååååå, nå skal det spilles :!: Lenke til kommentar
gtamann Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 skal spille hele tiden siden jeg spiller hele dagen nå Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 For meg blir dette bare mer morro, selv om jeg har en del epics så blir jeg nok ikke skuffa selv om greens blir bedre. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 (endret) New carrots for all your donkeys out there! Kjedelig nytt spør du meg. Basic opplegget er jo det samme, er bare litt nytt krydder på. Har ikke store troa på dette etter Burning Crusade. Nye danser og hårfrisyrer kunne godt kommet i hvilken som helst patch tidligere. Har jo hatt samme dansene i 2 1/2år for svarte. Ser for meg at de siege greiene er ferdig oppsatt så du trenger bare trykke på noen knapper/gjøre noen quests (grind some more?) for å avfyre. Edit: Ble overasket over hvor mye ingame de brukte i trailern, kan ikke huske å ha sett slikt fra blizzard før. Er vanligvis slike de leverer. Endret 4. august 2007 av PantZman Lenke til kommentar
Licht Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Dette er en in-game teaser, den cinematiske traileren/introvideoen kommer senere, og er nok mer in line med klassikere av typen YOU ARE NOT PREPARED etc. De har vel sagt i en FAQ at de jobber med den. Jeg synes å huske at den cinematiske TBC-introen ikke var klar før ganske lenge etter at TBC ble offentliggjort. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Jeg smålo gjennom hele greien. Herregud for noe patetisk. Og dette skal de liksom tjene millioner på i de første dagene. De høster jo bare inn uten å ha jobbet noe særlig. Det var jo bare gamle mobs fra Plaguelands, det og en kopi av Hinterlands. Fy, fy. Tipper nok flere vil gå over til nye MMORGs nå. Og det som forundret meg var at paladinen ikke bare gjorde blessing of protection på magen, og når han var omringet bare brukte boblen og så bruke heartstone. Lenke til kommentar
~~Undertaker~~ Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 (endret) Omg... Startet så vidt litt i BC etter en WoW pause, fikk en rogue opp til lvl 70 for å så spy etter denne nyheten. Kansellerte accounten min i går. Orker ikke slave for å så tape alt når levelcapen blir økt for det kommer forferdelig lite nytt. En eneste Hero Class... hadde de bare utvida Hero systemet skikkelig sånt som de snakte om for mange år siden. Bye WoW.... velkommen Age of Conan eller noe annet nytt. Endret 5. august 2007 av ~~Undertaker~~ Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Omg... Startet så vidt litt i BC etter en WoW pause, fikk en rogue opp til lvl 70 for å så spy etter denne nyheten. Kansellerte accounten min i går. Orker ikke slave for å så tape alt når levelcapen blir økt for det kommer forferdelig lite nytt. En eneste Hero Class... hadde de bare utvida Hero systemet skikkelig sånt som de snakte om for mange år siden. Bye WoW.... velkommen Age of Conan eller noe annet nytt. 9212527[/snapback] og når den først ekspansjons pakka til AoC kommer ut så er det til neste spill? Det er latterligt å høre på folk som aldri har spilt et mmo før klage på at levelcap'en blir høyere. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Ser mer fram til Cinematic traileren... Syntes den ble litt for kjedelig. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Selve traileren er dårlig. Den gir meg rett og slett følelsen av en hjemmelaget wow-film som en vær person kunne ha laget. Bortsett fra det så inneholder videoen ikke noe spesielt interesant, men jeg antar at wow-fansen vil nok skrape fram pengene for å kjøpe denne nye expansion pack'en. Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Omg... Startet så vidt litt i BC etter en WoW pause, fikk en rogue opp til lvl 70 for å så spy etter denne nyheten. Kansellerte accounten min i går. Orker ikke slave for å så tape alt når levelcapen blir økt for det kommer forferdelig lite nytt. En eneste Hero Class... hadde de bare utvida Hero systemet skikkelig sånt som de snakte om for mange år siden. Bye WoW.... velkommen Age of Conan eller noe annet nytt. 9212527[/snapback] Kanskje like greit du slutter når du beskriver det å spille wow som å slave Hvorfor du da spilte det i det hele tatt skjønner ikke jeg.. Denne traileren var ikke spesielt bra, men det kommer en i kjent Blizzard stil og kvalitet. Når det gjelder tilleggspakken så er det mer nytt i gammel stil. Jeg gleder meg i hvert fall til å utforske nye områder og nye items + pvp på lvl 80 Er nok måneder igjen til det kommer at man skal klare å bli lei av TBC også, om man ikke er det allerede. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Tviler nå på at det kommer ut før jul. Bare se på TBC, det skulle jo komme ut neste måned hver måned. Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Liker ikke helt grafikken.. Spiller Lord of the rings online jeg! Venter på noe nytt fra de Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg