19andr1 Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Jeg trenger inspirasjon til å begynne å trene, jeg tenkte at vist noen hadde sett inspirerende film i det siste, så kunne de poste den her. Da tenker jeg F.eks Rocky osv. Kanskje jeg kan lage en topp 10 liste! MVH Andreas Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 "Pumping Iron" med Arnold. Handler om forberedelsene til Mr.O i 1975. "Total Rebuild" med Arnold. Handler om om da han bygger seg opp igjen til Mr.O 1980 og tar tilbake Mr.O-tittelen. Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 "UFC Ultimate Iceman Chuck Liddell". Spesielt når han tar knockout på Tito Ortiz til P.O.D - Boom. Handler ikke noe særlig om trening men av en eller annen grunn så gjør den meg helt vill. En annen jeg og liker er "UFC All Access - Sean Sherk" Den handler om trening og noe råere treningsøkt skal man lete lenge etter. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 (endret) Jay Cutler - One Step Closer Jay Cutler - New, Improved and Beyond Arnold - Pumping Iron Arnold - Total Rebuild Ronnie Coleman - The Cost of Redemption Ronnie Coleman - On the Road Ronnie Coleman - Relentless Ronnie Coleman - The Unbelievable Dorian Yates - Blood and Guts Svend Karlsen - Viking Power Endret 5. august 2007 av geir_er_1337 Lenke til kommentar
jøgleren Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) "300" og The Gladiator er treningsmotiverende for meg. Endret 9. august 2007 av Lock Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Pumping Iron er jo en selvskreven klassiker Men av snutter liker jeg denne godt. Ronnie er en maskin. LINK Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Og noe greier for jentene: Gogo Carmen! Lenke til kommentar
everhuge Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Hvis ikke du blir inspirert av Dorian Yates som grynter "lets get nasty" da må man vel til med hardere saker. Som når Svend Karlsen omtaler seg i tredje person i "verdens sterkeste armer" på youtube.com. :!: Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Ikke akkurat en treningsfilm, men er litt moro uansett. Lenke til kommentar
xxexx Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Blir skikkelig inspirert av Rocky! Motiverende Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 (endret) Hvis ikke du blir inspirert av Dorian Yates som grynter "lets get nasty" da må man vel til med hardere saker. Som når Svend Karlsen omtaler seg i tredje person i "verdens sterkeste armer" på youtube.com. :!: 9392511[/snapback] Haha, jepp. Ikke bare i tredje person, men som "The Viking". "The Viking used to be a big benchpresser as well, but then he tore his chest, and it's always nice to see big benchpressers" - Svend Karlsen om seg selv. Endret 13. september 2007 av geir_er_1337 Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Rocky filmene, så klart! Ellers er Pumping Iron utrolig god. (Hvis du liker Pumping Iron, bør du absolutt se the 25th anniversary, Raw Iron: The making of pumping iron) http://www.imdb.com/title/tt0369866/maindetails Veldig god film, intervju med det fleste som var i pumping iron, mye usett footage osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå