Anixion Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 (endret) Jeg finner ut hvordan jeg sletter theme fra mobilen.. Jeg kan ikke slette theme der man velger theme og sånt.. Og jeg finner heller ikke noe theme på Nokia PC Suite.. Noen som vet hvordan jeg kan slette theme? Har en Nokia 6110 Navigator. Endret 5. august 2007 av Uylum2 Lenke til kommentar
DTS Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Gå inn i programbehandleren. Finn temaet i listen. Slett ved å trykke c-tast. Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 5. august 2007 Forfatter Del Skrevet 5. august 2007 Det er det jeg ikke kan gjøre.. Det går ikke an å slette theme der jeg velger theme og sånt, og jeg finner ikke noen andre steder der theme ligger..? Lenke til kommentar
DTS Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Der du velger theme og sånt, hvor er det da? Du skal på: Meny. Verktøy. Prog.beh. Får du ikke slettet filen herfra, så er noe helt feil med telefonen din... Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 5. august 2007 Forfatter Del Skrevet 5. august 2007 Hvilken mobil har du..? Det er ingenting som heter Verktøy i Meny.. Lenke til kommentar
DTS Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Hvis du ser i sigbaturen min, så har jeg en N73 og en E65. Begge disse har ei mappe kalt Verktøy i menyen... I den mappen ligger tema, profiler, innstillinger og Prog.beh.... Sistnevnte er du ute etter,,, Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Har du lyst til og putte mobiltlf modellen i Emnetittelen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå