EmmJay Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 En avgjørende time fylt med stolthet og ære? Nei, nei og atter nei. Søk dekning! Les mer Lenke til kommentar
-Turin_Turambar- Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Hehe, det her lovet ikke bra nei, bare å holde seg unna. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Verste karakteren jeg tror jeg har sett her på ett års-tid. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Verste karakteren jeg tror jeg har sett her på ett års-tid. 9205162[/snapback] Å det har vert mange i dette sjiktet om du har følgt med Men ja, etter å ha testet denne demoen for lenge sia....ja det sugde så utrolig at man har nesten ikkje ord. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Bra at det fikk som fortjent. Jeg prøvde demoen i 10 minutter før jeg slettet den. Drittspill kaller man det på godt norsk Lenke til kommentar
Whitesp0t Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 HAHAHA!.Det er vel den værste omtalen jeg noen gang har hørt til et spill vel Bare og holde seg langt unna det spillet. Lenke til kommentar
Imsdalo Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 etter å lest denne omtalen, trenger man ikke være rakettforsker for å skjønne at dette spillet ikke er verdt ei krone Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Haha :!: Flirte godt nå ja, nesten synd at dere har brukt tid på å anmelde dette, men dette måtte vel gjøres - forøvrig godt skrevet, følte absolutt at jeg ikke måtte ha dette spillet på noen-som-helst måte .. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Er den største kalkunen som noen gang har blitt laget for 360 så vidt meg bekjent har dette halvferdige søppla blitt regelrett slakta overalt og jeg kan ikke si annet enn att det er fortjent Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Kan jo forøvrig nevne at spillet har fått 36.9% i gj.snitt hos gamerankings. Fullt fortjent det der sikkert ^^. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Hører rykter om 8/10 i GameReactor, men det sier vel mest om dem... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Danske GR ga det 1/10 ihvertfall... Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Hører rykter om 8/10 i GameReactor, men det sier vel mest om dem... 9207590[/snapback] 6/10 faktisk, har bladet i hånda. Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Hva er det med spillet som gjør at det unngår karakter #1? Slik jeg leser anmeldelsen anbefales ikke dette spillet, hehe. Høres ut som anmelderen ble skikkelig grinete over å måtte bruke helga på å spille. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 dette hørtes ikke bra ut, kan ikke ha vært noe artig å teste Lenke til kommentar
kilik Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Hva er det med spillet som gjør at det unngår karakter #1? Tipper den ikke helt ubrukelige AI-en berger 2-ern: Det finnes aspekter som – spillets skrøpelige befatning tatt i betraktning – fungerer på et nivå som er rett under akseptabelt. Den kunstige intelligensen er på mange måter ikke den verste, og enkelte av de «topptrente» SS-soldatene bytter faktisk stilling under skuddveksling. De er også såpass smarte at de til tider forsøker å flankere deg, samtidig som de også vil bemanne et tungt stasjonært våpen, hvis du har skutt den som i utgangspunktet hadde kontroll over det. Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Beste omtalen eg har lest på lenge! "Men det lille lyset i tunnelen var dessverre bare et høyhastighetstog på vei rett mot deg." Av fare for å virke fjortis, LOL! Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Om ikke spillet er bra, var ihvertfall anmeldelsen konge! Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 eksklusiviteter er ikke alltid ekslusivt *ler* Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 etter å lest denne omtalen, trenger man ikke være rakettforsker for å skjønne at dette spillet ikke er verdt ei krone 9205614[/snapback] DVD-coveret det kommer i er mer verdt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg