sdf123 Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Hallo, Hører at man kan kjøre windows på macbook og macbook pro. Er det noen negative sider med dette? Noe som ikke vil funke feks? Lenke til kommentar
pasilac Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Tja, det er jo ikke bios på macen så maskinen starter fortere... Men det er jo ikke en ulempe, men tror kanskje at de ikke har fikset drivere til iSigth kameraet enda. Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 4. august 2007 Forfatter Del Skrevet 4. august 2007 Ok, må vel være noe ulemper med å ikke ha bios? Andre ting enn kamera som ikke funker med tanke på drivere etc? Noen som faktisk bruker sin mac kun til windows? Lenke til kommentar
pasilac Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Ok, må vel være noe ulemper med å ikke ha bios? Andre ting enn kamera som ikke funker med tanke på drivere etc? Noen som faktisk bruker sin mac kun til windows? 9205560[/snapback] Hvis du ikke skal kjøre mac OS X hva er vitsen med en Mac da? Har selv tenkt en del på mac, liker designen, bra batteri og lett å ha med seg. Men skal da kjøre Mac OS X og de programmer jeg måtte trenge kan jeg installere via CrossOver Mac. Lenke til kommentar
Glennrik Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 iSight skal vel virke med nyaste betaen av Boot camp, men om du venter til MacOS Leopard kjøme så er der fullversjonen av Boot Camp og da skal windows funke som på ei vanleg maskin. Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 5. august 2007 Forfatter Del Skrevet 5. august 2007 Ok, må vel være noe ulemper med å ikke ha bios? Andre ting enn kamera som ikke funker med tanke på drivere etc? Noen som faktisk bruker sin mac kun til windows? 9205560[/snapback] Hvis du ikke skal kjøre mac OS X hva er vitsen med en Mac da? Har selv tenkt en del på mac, liker designen, bra batteri og lett å ha med seg. Men skal da kjøre Mac OS X og de programmer jeg måtte trenge kan jeg installere via CrossOver Mac. 9209247[/snapback] Fordi jeg liker utseende på Macbook? =) Noen som bruker macbook kun til windows? Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 kjører dualboot på macbook pro. Alt fungerer som det skal. men bruker OSX som hoved os. Windows er mest for spilling ;-) Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Kjører dualboot på macbook vanlig med 2gb ram. Fungerer utmerket. hd materiale flyter som bare det:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå